بهترین برند رژگونه
بهترین مارک رژگونه
فروردین ۳۰, ۱۳۹۷
معرفی بی بی کرم لورآل
بی بی کرم لورآل
فروردین ۳۰, ۱۳۹۷

برند آرایشی خود را راه اندازی کنید

راه اندازی برند آرایشی خود

برند آرایشی خود را راه اندازی کنید

برند آرایشی خود را راه اندازی کنید :

  • یک نام مناسب برای برند آرایشی تان انتخاب کنید.

این بخش بسیار مهمی از کسب و کار شماست و برند آرایشی و همچنین کسب و کار را تعریف می کند. در برخی موارد ممکن است فکر کنید که نام شما به اندازه کافی، مناسب است. گاهی هم ، ممکن است یک نام شرکتی خسته کننده مانند Backroom Industries Inc را برای پوشاندن کلیه امور اداری انتخاب کنید. و یک نام برند هیجان انگیز مانند Blackhole Galaxy Facial Powder را در نظر بگیرید.

  • در نظر بگیرید که آیا شما مایل به شروع از خانه هستید یا نیاز به اجاره محل دارید.

اجاره محل در ابتدا می تواند گران باشد. یکی از گزینه های پیشنهادی می تواند اجاره فضایی در یک آشپزخانه صنعتی یا یک آزمایشگاه برای آزمایش و تولید محصولات شما باشد، سپس قبل از ارسال به محل فروش، آنها را در جایی امن و خشک نگهداری کنید. اگر میخواهید محل را اجاره کنید، هزینه های اضافی را حفظ کنید و سعی کنید یک منطقه گرانقیمت را انتخاب نکنید از محل های پایینتر شروع کنید و وقتی که بتوانید بیشتر هزینه کنید، به مکان گرانتر تبدیل شوید.

  • هنگام راه اندازی کسب و کار با مشاوران مالی و حقوقی صحبت کنید.

آنها باید جنبه هایی مانند بیمه، نوآوری  و علامت های تجاری برندسازی و برندینگ را پوشش دهند، استانداردهای ایمنی تولید لوازم آرایشی را رعایت کنند (شما نیز باید این قوانین را بدانید) و موارد دیگر مانند اجاره نامه، ذخیره سازی ایمن کالاها و قراردادهای کاری / حقوق و دستمزد کارمندان .

هنگامی که جزئیات دقیق تر را مرتب کنید، کسب و کار لوازم آرایشی خود را ثبت کنید.

برند آرایشی خود را راه اندازی کنیدReviewed by سه رخ on Apr 19Rating: 3.5برند آرایشی خود را راه اندازی کنیداین بخش بسیار مهمی از کسب و کار شماست و برند آرایشی و همچنین کسب و کار را تعریف می کند. در برخی موارد ممکن است فکر کنید که نام شما به اندازه کافی، مناسب است.

این بخش بسیار مهمی از کسب و کار شماست و برند آرایشی و همچنین کسب و کار را تعریف می کند. در برخی موارد ممکن است فکر کنید که نام شما به اندازه کافی، مناسب است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *