ماسک بلغور جو
ماسک ضد چروک دور لب با بلغور جو
دی ۱۴, ۱۳۹۶
شامپوی آبلیمو
شستن مو با آبلیمو
دی ۱۴, ۱۳۹۶

رشد سریع مو با روغن هسته انگور و هفت مغز

روغن هفت مغز و هسته انگور

رشد سریع مو با روغن هسته انگور و هفت مغز

رشد سریع مو با روغن هسته انگور و هفت مغز

روغن هسته انگور  
   روغن هسته انگور همان طور که از نامش پیداست، روغنی است که از هسته انگور تهیه می شود. این روغن فاقد سدیم و کلسترول بوده و میزان اسیدهای چرب غیر اشباع آن به حد ۹۰ درصد خواهد رسید. همه ما می دانیم که خاصیت آنتی اکسیدانی عصاره انگور ۵۰ برابر بیشتر از ویتامین E و ۲۰ برابر بیشتر از ویتامین C است به همین دلیل روغن خالص دانه انگور، ترکیبی فوق‌ العاده مؤثر برای فعال‌سازی مجدد رشد پیاز مو بوده که با ماساژ دادن آن روی پوست سر می توان تأثیر این روغن را مشاهده کرد. این روغن موجب افزایش رشد موها خواهد شد.
روغن هفت مغز
   روغن هفت مغز از ترکیب تعداد هفت دانه روغنی تشکیل می شود که عبارتند از: بادام تلخ و شیرین، فندق، سیاه دانه، پسته، کنجد، کرچک. این دانه ها با دارا بودن مواد مغذی و ضروری پوست و مو جزء بهترین های  روغن های تقویت کننده مو ، ابرو و مژه هستند و پس از گذشت سالها این جایگاه را در میان بهترین ها حفظ کرده اند. این روغن موجب تقویت پیاز مو شده و رشد موها به مرور زمان تسریع می بخشد. 

رشد سریع مو با روغن هسته انگور و هفت مغزReviewed by سه رخ on Jan 4Rating: 3.0رشد سریع مو با روغن هسته انگور و هفت مغزروغن های هسته انگور با تقویت پیاز و تارهای مو و روغن هفت مغز با ترکیب هفت دانه مغذی موجب تسریع شد موها خواهند شد. در این مقاله این دو روغن را به شما معرفی می کنیم.

روغن های هسته انگور با تقویت پیاز و تارهای مو و روغن هفت مغز با ترکیب هفت دانه مغذی موجب تسریع شد موها خواهند شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *