آموزش کانتورینگ انواع بینی
کانتورینگ انواع بینی
اسفند ۲۱, ۱۳۹۶
شامپو خشک
شامپو خشک چیست؟
اسفند ۲۱, ۱۳۹۶

رنگساژ بلوند دودی

رنگ بلوند دودی برای مو

رنگساژ بلوند دودی

رنگساژ بلوند دودی

     هر سال با توجه به مد رنگ موها تغییر می کند و خانم هایی که مطابق مد پیش می روند تلاش می کنند تا خود را به روز نگه دارند. مثلا یک سال تابستان رنگ های دودی بیشتر مد می شود و سال دیگر رنگ های زیتونی. انتخاب رنگ مو یکی از مهم ترین تصمیمات خدمات رنگ مو است اما اینکه چگونه موها را رنگ کنید بسیار مهم تر است. یکی از رنگ موهای بسیار مناسب برای تابستان رنگ بلوند یا همان روشن است به ویژه برای خانم هایی که دارای رنگ پوست روشن هستند. البته بعضی از خانم ها تمایل دارند علاوه بر اینکه پوست خود را برنزه کنند به موهای خود نیز رنگ روشن بزنند. اما ما این نوع رنگ روشن را برای پوست برنزه توصیه نمی کنیم. 
   هنگام روشن کردن موها باید دقت کنید که سایه رنگ بیش از حد سفید و خاکستری نشود علاوه بر اینکه سن را بیشتر نشان می دهد زیبایی چندانی هم ندارد. فراموش نکنید موی بلوند ممکن است در اثر مواد شیمیایی موجود در استخر شنا سبز گردد که برای پوشاندن این سبزی می توان با استفاده از رنگ های گرم (قرمز یا طلایی)، شامپوهای براق کننده و شفاف کننده این مشکل را حل کنید و یا اینکه از رنگساژ بلوند دودی استفاده کنید. برای این رنگساژ باید موها را دکلره کرده و تا پایه ۹ برسانید و سپس دو سوم از تیوپ رنگ C7 یا C6 (دودی بلوند تیره یا روشن) را با یک سوم از واریاسیون دودی مخلوط کرده و با اکسیدان شش درصد و آب به موها بزنید.

رنگساژ بلوند دودیReviewed by سه رخ on Mar 12Rating: 3.0رنگساژ بلوند دودییکی از رنگساژهای بسیار زیبا برای موهای بلوند استفاده از رنگ دودی است که برای انجام آن باید از فرمول خاصی پیروی کنید که به شما آموزش می دهیم. در این مقاله این ترکیب را به شما معرفی می کنیم.

یکی از رنگساژهای بسیار زیبا برای موهای بلوند استفاده از رنگ دودی است که برای انجام آن باید از فرمول خاصی پیروی کنید که به شما آموزش می دهیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *