بهترین رنگ ابرو برای موهای مشکی
رنگ ابرو موهای مشکی
اسفند ۲۲, ۱۳۹۶
فرمول رنگ ابرو دودی زیتونی
رنگ ابرو دودی زیتونی
اسفند ۲۲, ۱۳۹۶

رنگ ابرو عسلی

فرمول رنگ ابرو عسلی

رنگ ابرو عسلی

رنگ ابرو عسلی

   رنگ عسلی یکی از زیباترین و پرطرفدارترین انواع رنگ مو است که در آرایشگاه برای مو و ابروهای خانم ها استفاده می شود. این رنگ برای ابرو قابلیت ست شدن با انواع رنگ مو را دارد. برای این رنگ ابرو می توان از رنگ موهای روشن و عسلی و طبیعی استفاده کرد. رنگ عسلی رنگی مناسب برای خانم ها و دخترهای جوان است زیرا شادابی و ظرافت خاتصی به چهره شما خواهد داد. بسیاری از خانم ها این رنگ را حتی برای موهای خود انتخاب می کنند که به صورت ترکیبی بسیار زیبا و خاص است. 
   فرمول رنگ عسلی برای ابروها شامل بلوند روشن، بلوند عسلی و بژ عسلی است که باید این رنگ ها را به نسبت مساوی ترکیب کنید و به ابروهای خود بزنید. ابروها را تند تند چک کنید که رنگ مورد نظر شما حاصل شود. سپس با دستمال کاغذی یا پنبه  رنگ را از روی ابرها برداشته و صورت خود را بشویید. 

رنگ ابرو عسلیReviewed by سه رخ on Mar 13Rating: 3.0رنگ ابرو عسلیرنگ ابروی عسلی یکی از زیباترین رنگ ابرویی است که بیشتر خانم ها در آرایشگاه زنانه از آن برای روشن کردن ابروهای خود استفاده می کنند. در این مقاله فرمول این رنگ ابرو را به شما آموزش می دهیم.

رنگ ابروی عسلی یکی از زیباترین رنگ ابرویی است که بیشتر خانم ها در آرایشگاه زنانه از آن برای روشن کردن ابروهای خود استفاده می کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *