آرایش عروس
آرایش پاتختی عروس
آبان ۲۳, ۱۳۹۶
تونیک و لوسیون صورت
تفاوت لوسیون، تونیک و کرم صورت
آبان ۲۳, ۱۳۹۶

روش نگهداری از موچین ها

نگهداری از موچین

روش نگهداری از موچین ها

روش نگهداری از موچین ها

   لوازم آرایشی که برای اصلاح صورت استفاده می شوند تا زمانی خاص کارایی خود را حفظ می کنند. موچین ها نیز مانند هر وسیله ای دیگر که خریداری می کنید، به مرور زمان و با استفاده  مکرر، کارایی خود را از دست خواهد داد. اما می توان با نگهداری مناسب، طول عمر موچین را افزایش داد.
   ساده ترین شیوه، نگهداری درست از این وسیله فلزی است. بیشتر خانم ها از موچین، مانند قلم مو نگهداری می کنند و تیغه ی آنها را کند می کنند. در واقع هر نوع اصطکاک روی نوک موچین، موجب کندی آن خواهد شد، پس زمانی که از موچین استفاده نمی کنید، آن را به صورت افقی بر روی یک پارچه ی نرم قرار دهید. اگر متوجه شدید که موچین کند شده است می توانید به راحتی آن را تیز کنید. در چاقو فروشی ها و گاهاً بعضی لوازم آرایشی فروشی ها این کار را انجام می دهند.

روش نگهداری از موچین هاReviewed by سه رخ on Nov 14Rating: 3.0روش نگهداری از موچین هاراز ماندگاری و طول عمر یک موچین در نگهداری درست از آن است تا هم عمر کاربری آن افزایش یابد و هم اینکه سلامت ما را هنگام اصلاح ابرو تضمین کند. در این مقاله نحوه نگهداری درست از موچین را به شما امورش می دهیم.

راز ماندگاری و طول عمر یک موچین در نگهداری درست از آن است تا هم عمر کاربری آن افزایش یابد و هم اینکه سلامت ما را هنگام اصلاح ابرو تضمین کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *