آرایش سلنا گومز
آرایش به سبک سلنا گومز
مرداد ۱۲, ۱۳۹۷
پیتاژ مو
روش پیتاژ کردن مو
مرداد ۱۳, ۱۳۹۷

روغن زیتون برای آفتاب سوختگی

روغن زیتون

روغن زیتون برای آفتاب سوختگی

روغن زیتون برای آفتاب سوختگی

   روغن زیتون بهترین تجویز برای درمان بیماری های پوستی مانند آفتاب سوختگی است.اگر پوست شما خشک است روغن زیتون به شما کمک می کند تا خشکی پوست از بین برود. روغن زیتون حاوی آنتی اکسیدان و اسیدهای چرب بوده و باعث تغذیه و رطوبت پوست می گردد. ماساژ مداوم پوست با روغن زیتون باعث افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می شود و روند پیرشدن بدن را کاهش خواهد داد. برای استفاده از روغن زیتون جهت رفع آفتاب سوختگی بدن باید مواد زیر را تهیه کنید:
- چند قطره روغن زیتون
- یک قاشق غذاخوری گلیسیرین
- نصف فنجان گلاب
   مواد بالا را با هم ترکیب کنید و مدت 15 تا 20 دقیقه روی پوست دست ها و بخش های دیگر بدن قرار دهید. این درمان را هر روز تکرار کنید تا رنگ پوست روشن شود و هر گونه تیرگی و سیاهی از سطح پوست برداشته شود. روغن زیتون هم یک مرطوب کننده طبیعی است و هم یک روشن کننده قوی که در کنار خاصیت ضد پیری گلاب و نرم کنندگی گلیسیرین، به یک ماسک عالی تبدیل می شود که می توانید به صورت همیشگی از آن استفاده کنید. البته اگر پوست چربی دارید، می توانید گلیسیرین را حذف کرده و یا مقدار آن را کاهش دهید، اما اگر دچار خشکی پوست هستید، این ماسک می تواند یک درمان فوق العاده برای خشکی و مات و کدر شدن پوست نیز باشد.

روغن زیتون برای آفتاب سوختگیReviewed by آرایشگاه on Aug 3Rating: 3.0روغن زیتون برای آفتاب سوختگیبسیاری از خانم ها و کودکان با قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید دچار آفتاب سوختگی خواهند شد که برای درمان آن می توان از روغن زیتون استفاده نمود. در این مقاله نحوه استفاده از روغن زیتون برای درمان آفتاب سوختگی را به شما آموزش می دهیم.

بسیاری از خانم ها و کودکان با قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید دچار آفتاب سوختگی خواهند شد که برای درمان آن می توان از روغن زیتون استفاده نمود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *