آموزش ساخت کرم شب در خانه
کرم شب خانگی سیب
دی ۲۱, ۱۳۹۶
لیزر موی زائد بدن
آمادگی لازم قبل از لیزر موهای زائد
دی ۲۱, ۱۳۹۶

ریباندینگ ژل لولان

ریباندینگ ژل

ریباندینگ ژل لولان

ریباندینگ ژل لولان

   ریباندینگ ژل لولان در واقع کرم صاف کننده موی سر می باشد که برای موهای رنگ شده، خشک و آسیب دیده مناسب است. ریباندینگ ژل لولان یک فناوری پیشرفته جهت فرآیند احیا و صاف کردن مو بطور فرمول ژلاتینی است که بسیار سریع و آسان موها را صاف کرده و صدمه ای به موها وارد نمی کند و موها سالم و پر خواهند ماند. این کرم صاف کننده ماندگاری 6 ماهه داشته و به راحتی توسط خود فرد قابل استفاده است. این محصول بی نظیر ساخت کشور تایلند است که در ایران نیز نمایندگی فروش آن وجود دارد. 
   کلیه محصولات لولان دارای گواهینامه جهانی GMP و مجوز بهداشت از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی جمهوری اسلامی ایران هستند. بتا محصولات لولان که یک صاف کننده  نوآورانه و فوق العاده است، مشکل استفاده از صاف کننده های دائمی قبلی که وقت گیر بوده و با بوی شیمیایی قوی همراه بودند رفع گردیده است. 
ریباندینگ ژل لولان LOLANE REBONDING GEL با فناوری Fusion and fission Method Technology است که این فرمول و تکنولوزی برای اولین بار درجهان موزد استفاده قرار گرفته است و در انحصار این شرکت می باشد. این ژل بدون باقی گذاشتن بوی شیمیایی موهای فرد را سرشار از رایحه های مطبوع وماندگار کرده و موی صاف شده را برای مدت طولانی تر حفظ خواهد کرد و مانع از وز شدن و آسیب دیدن موها می شود. 

ریباندینگ ژل لولانReviewed by سه رخ on Jan 11Rating: 3.0ریباندینگ ژل لولانریباندینگ ژل لولان محصول فوق العاده صافی دائمی مو است که به صورت کرم ژلاتینی بوده و موها را به مدت 6 ماه با روشی ساده و آسان صاف می کند. در این مقاله این محصول بی نظیر را به شما معرفی می کنیم.

ریباندینگ ژل لولان محصول فوق العاده صافی دائمی مو است که به صورت کرم ژلاتینی بوده و موها را به مدت ۶ ماه با روشی ساده و آسان صاف می کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *