راه‌های درمان گردن تیره
راه‌های درمان گردن تیره
خرداد ۱۵, ۱۳۹۶
شامپو گیاهی زیتون و بادام هسل Hesel
شامپو گیاهی زیتون و بادام هسل Hesel
خرداد ۱۶, ۱۳۹۶

نکات آرایش سریع‌تر

نکات آرایش سریع‌تر

آرایش سریع‌تر

نکات آرایش سریع‌تر

در این مقاله نکاتی راجع به این نوشته‌ایم که چطور می‌توانید سریع‌تر آرایش کنید، و بدون اینکه زمان زیادی صرف کنید آماده شوید.

  • استفاده از ریمل شاید کمی طول بکشد، اما مادامی که برس ریمل خود را تمیز نگاه دارید، روند مالیدن ریمل سریع‌تر خواهد شد. این کار را باید یک شب پیش از زمانی که می‌خواهید از آن استفاده کنید انجام دهید. حالا کمی ریمل مژه می‌تواند شما را از هرگونه آرایش چشم دیگر بی‌نیاز کند!
  • اگر خیلی دیرتان شده است، به جای استفاده از رژ لب کافیست کمی برق لب بمالید. استفاده از دومی، در مقایسه با رژ لب که نیاز دارید در چند مرحله از آن استفاده کنید، راحت و ساده‌تر است. چه در اتومبیل خود باشید و چه در آسانسور، برق لب به سرعت کار شما را راه خواهد انداخت.
  • بجای فونداسیون، اگر می‌توانید از پودر فشرده استفاده کنید. بر خلاف فونداسیون، که باید به خوبی با پوستتان همخوانی داشته باشد، تنها کافیست با چند ضربه کمی پودر به صورتتان بمالید.
  • سعی کنید بجای استفاده از رژ گونه‌ی پودری خود از انواع کرمی آن استفاده نمایید. استفاده از آن ساده‌تر است و نیازی هم نیست نگران همخوانی آن با رنگ پوستتان باشید.
  • بجای مالیدن سایه چشم، خط چشم بکشید. این روش علاوه بر اینکه سریع است، چشم‌هایتان را به شکل متفاوتی جالب توجه خواهد کرد.
  • در نهایت اگر زمان کافی برای آرایش کردن ندارید، به عوض رنگ‌های جسورانه و پر جذبه، رنگ‌های ساده و آسان را برگزینید و زمانی که به اندازه‌ی کافی وقت داشتید، از رنگ‌های خاص و نمایان استفاده کنید.
نکات آرایش سریع‌ترReviewed by سه رخ on Jun 6Rating: 4.5نکات آرایش سریع‌تردر این مقاله میخواهیم مهم ترین نکات آرایش سریع‌تر را از دید متخصصین زیبایی در آرایشگاه بررسی کنیم

1 دیدگاه

  1. هرو گفت:

    این نکات برای آرایش های عجله ای خیلی خوبه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *