ریمو ژلیش
آموزش ریمو ژلیش
اسفند ۲۲, ۱۳۹۶
لایه برداری پوست با بخور زنجبیل
پاکسازی پوست برای عید نوروز با بخور زنجبیل
اسفند ۲۳, ۱۳۹۶

زیبایی پوست با زعفران

خواص زعفران

زیبایی پوست با زعفران

زیبایی پوست با زعفران

   از قدیم زعفران جزء مواد غذایی پرخاصیت بوده و شاید تا الان از خواص بیشمار زعفران از مادرتان و یا مادر بزرگ هایتان در درمان ناراحتی های پوستی شنیده باشید. زعفران  یکی از گرانترین چاشنی ها است که قیمت آن ارزش آن را اثبات می کند. به علاوه زعفران یک ماده مفید برای تصفیه و پاکسازی پوست است و دارای مواد ضد باکتریایی برای درمان آکنه است.بسیاری از افراد بر این باورند که زعفران در روشن تر کردن پوست بسیار موثر است. زعفران در از بین بردن آلودگی ها و ناخالصی های روی پوست نقش موثری دارد. در ادامه خواص زعفران را به اختصار به شمت آموزش می دهیم.
- پوست درخشان
   در فصل زمستان, گاهی اوقات پوست افراد خشک و تیره رنگ می گردد.برای لطافت و درخشندگی پوست می توان از ترکیب زعفران و عسل استفاده کرد. به این ترتیب که چند رشته زعفران را به یک قاشق عسل اضافه نمایید و آنها را باهم ترکیب کنید و به پوست صورت خود بزنید .ویژگی آبرسانی عسل و درمان کنندگی زعفران, گردش خون را در پوست بهبود بخشیده و موجب درخشندگی پوست خواهد شد. 
- روشن کردن پوست
   چند رشته زعفران را در مقداری شیر خیسانده تا زمانیکه رنگ شیر تغییر رنگ دهد و خواص زعفران وارد شیر گردد. مدت زمان نیم ساعت برای این کار کافی است. سپس مقداری پودر سندل سفید را به آن اضافه کرده و این ماسک را به صورت و گردن خود بمالید. به مدت زمان ۱۵ تا ۲۰ دقیقه صبر کرده و سپس صورت خود را بشویید. استفاده مکرر از این ماسک به روشن تر شدن پوست کمک خواهد کرد.
- از بین بردن تیرگی ناشی از آفتاب سوختگی
   زعفران را در شیرپرچرب به مدت یک شب خیسانده و پس از این مدت با انگشت آن را ترکیب کرده و به پوست برنزه شده بزنید. این ترکیب به شکل موثری اثر آفتاب سوختگی را از بین برده و همچنین درخشندگی رابه پوست باز می گرداند.
- جوانسازی پوست
   می توان از پاک کننده ها برای تمیز کردن پوست استفاده کرد, اما اگر نوع طبیعی آن را ترجیح می دهید ,زعفران را با گلاب ترکیب کرده  تا زمانی که رنگ زعفران با گلاب ترکیب گردد و با یک پنبه تمام صورت را به آن آغشته کنید. بعضی از خانم ها, زعفران را با آب گرم وان حمام خود, تر کیب می کنند. این کار پوست را برای مدت زمان طولانی تری از پیری محافظت کرده و پوست جوانی خود را به مدت طولانی تری حفظ می نماید.
- رهایی از آکنه ها
   اگر پوست شما مستعد جوش و آکنه می باشد از ترکیب زعفران و چند برگ ریحان برای رهایی از شر آکنه ها استفاده نمایید. خاصیت ضد باکتریایی این ترکیب عفونت های ناشی از آکنه را از بین خواهد برد. ماسک آماده شده را به صورت آکنه ای زده و اجازه دهید تا خشک شود و سپس با آب بشویید. 

زیبایی پوست با زعفرانReviewed by سه رخ on Mar 13Rating: 3.0زیبایی پوست با زعفرانزعفران یکی از چاشنی های بسیار گرانبها و ارزشمند است که خواص زیادی برای درخشندگی و تقویت پوست دارد. در این مقاله خواص زعفران را به شما آموزش می دهیم.

زعفران یکی از چاشنی های بسیار گرانبها و ارزشمند است که خواص زیادی برای درخشندگی و تقویت پوست دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *