روغن هفت مغز و هسته انگور
رشد سریع مو با روغن هسته انگور و هفت مغز
دی ۱۴, ۱۳۹۶
ماسک آلوئه ورا
ماسک آبرسان مو با آلوئه ورا
دی ۱۵, ۱۳۹۶

شستن مو با آبلیمو

شامپوی آبلیمو

شستن مو با آبلیمو

شستن مو با آبلیمو

   رسیدگی به بهداشت مو و شستشوی منظم موها موجب تقویت ریشه های مو و افزایش رشد آن می شود. افرادی که موهای چرب دارند باید هفته ای 2 الی 3 بار موهای خود را بشویند. شامپوهای اسید دار بهترین گزینه برای شست و شوی مو هستند که ابتدا باید آن را رقیق کرده و سپس سر را با آن شست و شو دهید. اغلب شامپوها حالت قلیائی دارند. بنابراین توصیه می کنیم ازشامپوی خانگی که حاوی پروتئین است استفاده نمایید زیرا برای رشد موها بسیار مؤثر است. لیموی تازه یکی از مؤثرترین محلول ها برای مو است که معمولاً بعد از شامپو زدن از آن  روی سر استفاده می شود. 
   کافی است قبل از حمام کردن میزان شامپوی روزانه خود را در یک لیوان ریخته و درست معادل همین مقدار به آن آب لیمو ترش تازه اضافه نمایید. سپس آن را هم بزنید و کاملاً مخلوط کنید و به مدت 2 ساعت در یخچال قرار دهید. بعد از گذشت این مدت زمان می توانید از این شامپویی که اماده کرده اید برای شست و شوی موهای خود استفاده کنید. در نظر داشته باشید اگر دستورات فوق را دقیقاً اجرا نکنید، نباید توقع داشته باشید این مخلوط مانع ریزش موی شما شود.

شستن مو با آبلیموReviewed by سه رخ on Jan 4Rating: 3.0شستن مو با آبلیموشست و شوی موها با آبلیمو موجب تقویت ریشه مو و جلوگیری از ریزش موها شده و درخشندگی خاصی به موها می دهد. در این مقاله نحوه شست و شوی موها با آبلیمو را به شما آموزش می دهیم.

شست و شوی موها با آبلیمو موجب تقویت ریشه مو و جلوگیری از ریزش موها شده و درخشندگی خاصی به موها می دهد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *