کاشت مو
روش های کاشت مو
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۷
کاربرد برس های مو
تفاوت بین برس های مو
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۷

صابون بهتر است یا شیر پاک کن؟

صابون یا شیر پاک کن

صابون بهتر است یا شیر پاک کن؟

صابون بهتر است یا شیر پاک کن؟

   استفاده از صابون ها به عنوان پاک کننده سطحی در بین خانم ها و حتی آقایان رایج است و بسیاری از ما صابون ها را به عنوان یکی از پاک کننده های مناسب می شناسی در حالیکه صابون پاک کننده چندان مناسبی نمی باشد و معایب فراوانی نیز دارد که از بین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

صابون یاشیرپاکن- به آب نیاز دارد.
- از بین بردن بیش از حد چربی سطح پوست
- ایجاد خشکی و کشیدگی در پوست
- قلیایی کردن پوست (این مسئله باعث جداسازی سلول های لایه های خارجی پوست از سلول های مجاور می گردد.)

صابون یاشیرپاکنپزشکان، متخصصان پوست و بسیاری از آرایشگران حرفه ای و با تجربه توصیه می کنند از صابون ها و سایر دترژانت های معمولی برای شستشوی پوست استفاده نکنید. حتی آب معمولی نیز در اثر شستشوی بی رویه می تواند موچب خشکی پوست گردد. بهتر است بیشتر از 1 تا 2 بار در روز صورت خود را نشویید و حتماً بعد از شستشو از مرطوب کننده مناسب استفاده نمایید.
اثر روانی کف و فوم ها پاک کننده های کف کننده:
    از نظر بسیاری از ما میزان پاک کنندگی محصولات با میزان کف حاصل از آن نسبت مستقیم دارد و محصولاتی را که با کف همراه نباشند جزو پاک کننده ها حساب نمی کنیم. برای ارضای این حس روانی لابرآتورهای آرایشی بهداشتی فومهای پاک کننده را به بازار عرضه کرده اند. این فرآورده ها برای پاکسازی پوست به آب نیاز دارند و در تماس با آب کف خواهند کرد. این محصولات برخلاف صابون ها حالت قلیایی ندارند و پوست را خشک نمی کنند و علاوه بر پاکسازی کامل پوست، لایه محافظ سطح پوست را نیز حفظ می کنند. این فرآورده ها دارای دو فاز حلال در چربی و حلال در آب هستند که فاز حلال در چربی آن تمام ذرات خارجی مواد آرایشی و رسوبات ناشی از آلودگی های محیطی را در خود حل کرده  و فاز حلال در آب آن شسته شدن این رسوبات را از سطح پوست راحت تر می سازد و بدین صورت مانع از بسته شدن روزنه های پوست شده و از آلودگی، و عفونت پوست جلوگیری به عمل می آورد.

صابون بهتر است یا شیر پاک کن؟Reviewed by آرایشگاه on May 18Rating: 3.0صابون بهتر است یا شیر پاک کن؟بسیاری از خانم ها تصور می کنند چون صابون کف می کند برای پاکسازی پوست بسیار مناسب است در حالی که موجب خشکی پوست خواهد شد. در این مقاله تفاوت صابون و شیر پاک کن را به شما آموزش می دهیم.

بسیاری از خانم ها تصور می کنند چون صابون کف می کند برای پاکسازی پوست بسیار مناسب است در حالی که موجب خشکی پوست خواهد شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *