ترفند کشیدن خط چشم
کشیدن خط چشم با چسب نواری
تیر ۱۰, ۱۳۹۷
آموزش آرایش کلاسیک
تیر ۱۴, ۱۳۹۷

طرح اکلیلی ناخن

طراحی ناخن

طرح اکلیلی ناخن

طرح اکلیلی ناخن

   لاک های اکلیلی یکی از پرطرفدارترین انواع لاک هستند که بیشتر برای فصل های گرم سال کاربرد دارند زیرا می توان انواع طرح ها را با آن ها ایجاد کرد و آن ها را با مدل های دیگر ترکیب نمود. لاک های اکلیلی برای جلوه بیشتر بر روی ناخن تیاز به یک لاک زیرساز دارند تا رنگ زمینه آن را تشکیل دهد. لاک های اکلیلی را تقریبا می توان روی انواع لاک های زیرساز استفاده کرد. لاک های اکلیلی در طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار وجود دارند. 
   در این ویدیو طرح اکلیلی لاک را با زیرساز مشکی به شما آموزش می دهیم. برای زدن لاک اکلیلی کافی است کمی ذوق و خلاقیت داشته باشید. در این صورت می توانید با لاک اکلیلی انواع طرح ها را بر روی ناخن اجرا کنید. در این وید یو اکلیل های لاک را در قسمت پایینی ناخن قرار داده و هر چه به سر ناخن می رسیم اکلیل ها کمتر و کمتر می شوند. بعد از زدن لاک اکلیل بر روی ناخن باید حتما از تاپ کات برای فیکس کردن لاک استفاده کرد. برای آموزش بیشتر ویدیو زیر را مشاهده کنید. 

طرح اکلیلی ناخنReviewed by آرایشگاه on Jul 1Rating: 2.5طرح اکلیلی ناخنلاک اکلیلی یکی از پرطرفدارترین انواع لاک ناخن است که موجب ایجاد جذابیت بیشتر در ناخن ها می شود و با کمک آن می توان انواع طرح ها را بر روی ناخن ایجاد کرد. در این ویدیو طرح اکلیلی را به شما آموزش می دهیم.

لاک اکلیلی یکی از پرطرفدارترین انواع لاک ناخن است که موجب ایجاد جذابیت بیشتر در ناخن ها می شود و با کمک آن می توان انواع طرح ها را بر روی ناخن ایجاد کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *