بهترن ماسک فصل بهار
ماسک های فصل بهار
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۷
کاشت مو
روش های کاشت مو
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۷

عطر مناسب پوست حساس

بهترین عطر مناسب پوست حساس

عطر مناسب پوست حساس

عطر مناسب پوست حساس

   یکی از بزرگترين خطرهای که براي مردانی با پوست حساس وجود دارد اين است که از ادکلن هاي قوي استفاده کنند، در حاليکه از ساير محصولات پوستي قوي نيز برای محافظت از پوست استفاده مي کنند. اگر پوست شما دچار آکنه و کهير است، بهتر است بعد از استفاده از افترشيو و اسپري بدن از ادکلن استفاده نکنید زیرا ممکن است موجب ایجاد آلرژی و اتهابات پوستی شود. افرادي که پوست حساس دارند مي توانند از همان قوانين مربوط به پوست هاي خشک در خريد عطر و ادکلن استفاده کنند، اما بهتر است که ترکيباتي که در اين عطرها استفاده مي شود همگی از مواد طبيعي باشند.
   بعضی از خانم ها و حتی اقایان به قدری پوستشان حساس است که برای استفاده از عطر و ادکلن باید با پزشک پوست خد مشورت کنند. البته به دلیل وجود عطرهای تقلبی در بازار این دسته از افراد باید مراقب باشند از عطرهای اورجینال استفاده کنند تا پوستشان با مشکلات بیشتری مواجه نشود. زیرا در عطرهای تقلبی و فیک مقدار قابل توجهی الکل صنعتی وجود دارد که می تواند به راحتی به بافت پوست آسیب رسانده و موجب از بین رفتن لایه سطحی پوست شود. 

عطر مناسب پوست حساسReviewed by آرایشگاه on May 17Rating: 3.0عطر مناسب پوست حساسافرادی که پوست حساس دارند باید دقت کنند چه عطر و ادکلنی را انتخاب می کنند زیرا ممکن است با انتخاب اشتباه پوست خود را دچار التهابات و حساسیت های بیشتری کنند. در این مقاله عطر مناسب پوست حساس را به شما آموزش می دهیم.

افرادی که پوست حساس دارند باید دقت کنند چه عطر و ادکلنی را انتخاب می کنند زیرا ممکن است با انتخاب اشتباه پوست خود را دچار التهابات و حساسیت های بیشتری کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *