آموزش آرایش دانشجویی
آرایش دانشجویی
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۷
بهترین عطر برای پوست چرب
عطر مناسب پوست چرب
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۷

عطر مناسب پوست خشک

بهترین عطر برای پوست خشک

عطر مناسب پوست خشک

عطر مناسب پوست خشک

   اثر ادوکلن بسيار سريع تر در پوست هاي خشک از بين مي رود، به همين دليل بايد افرادی که پوست خشک دارند مقدار بيشتري از عطر را در هر بار استفاده بزنند. هرچند، به خاطر وجود ترکيبي مثل الکل اتيل، استفاده زياد هم ممکن است باعث خشک کردن هر چه بيشتر و خراب کردن پوست گردد. افرادي که پوست هاي خشک دارند بايد دنبال عطر هاي زمستاني باشند. زیرا اين ادوکلن ها عطر قوي تري دارند و در هواي خشک و سرد ماندگاري طولاني دارند.
افرادی با پوست خشک باید از عطرهای با رایحه گرم استفاده کنند زیرا ماندگاری این نوع عطرها بیشتر است و برای پوست خشک مناسب تر است. البته این دسته از افراد باید عطرهای خود را بر روی نبض بیشتر استفاده کنند تا ماندگاری و قدر پخش بو بیشتر شود. بسیاری از خانم ها با پوست خشک می توانند عطر ها را بر روی شال و روسری نزدیک موها بزنند تا میزان ماندگاری بو افزایش یابد.

 
عطر مناسب پوست خشکReviewed by آرایشگاه on May 16Rating: 2.5عطر مناسب پوست خشکافرادی که پوست خشک دارند باید دقت کنند از چه عطر و ادکلنی را استفاده می کنند زیرا خشکی سطح پوست موجب از بین رفتن هر چه سریعتر بوی عطر می شود. در این مقاله عطر مناسب پوست خشک را به شما آموزش می دهیم.

افرادی که پوست خشک دارند باید دقت کنند از چه عطر و ادکلنی را استفاده می کنند زیرا خشکی سطح پوست موجب از بین رفتن هر چه سریعتر بوی عطر می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *