مدل موی زیبای نامزدی
ویدیو مدل مو‌ نامزدی
خرداد ۲۹, ۱۳۹۷
آموزش مدل ترکیبی بافت و شینیون مو
ویدیو بافت مو
خرداد ۳۱, ۱۳۹۷

ویدیو اکستنشن مو

آموزش اکستنشن مو

ویدیو اکستنشن مو

ویدیو اکستنشن مو

اکستنشن مو یکی از روش های افزایش حجم و قد موها است که امروزه بسیاری از آرایشگران و متشریان آرایشگاه طرفدار ان هستند. بسیاری از خانم هایی که از کم پشتی موهایشان رنج می برند از این روش برای جبران آن استفاده می کنند. اکستنش مو به روش های مختلفی و با موهای مختلفی انجام می شود. برای انجام اکستنشن توصیه می کنیم به آرایشگاه مراجعه نمایید تا آرایشگر حرفه ای با استفاده از روش مناسب موهای طبیعی یا مصنوعی را به موهای شما اضافه کند. این کار معمولا در منزل قابل انجام نیست و باید حتما در فضای آرایشگاه و توسط آرایشگر حرفه ای انجام شود. 
   در این ویدیو نحوه اکستنشن لاینی با رینگ را به شما آموزش می دهیم. شما به خوبی می توانید نحوه دسته کردن موها و نصب موهای اکستنشن را در این ویدیو مشاهده کنید. برای انجام اکستنشن میزان حجم موهای نصب شده باید متناسب با میزان حجم موهای طبیعی خود فرد باشد در غیر این صورت فرد دچار کچلی و ریزش موهای شدید به دلیل سنگینی دسته های مو خواهد شد. برای آموزش بیشتر شما را به دیدن این ویدیو کوتاه دعوت می کنیم. 

 

ویدیو اکستنشن موReviewed by سه رخ on Jun 20Rating: 3.0ویدیو اکستنشن مواکستنشن مو یکی از بهترین روش های برای افزیش حجم و میزان موها است که بیشتر برای افرادی توصیه می شود که از کم مویی رنج می برند. در این ویدیو نحوه اکستنشن لاینی را به شما آموزش می دهیم.

اکستنشن مو یکی از بهترین روش های برای افزیش حجم و میزان موها است که بیشتر برای افرادی توصیه می شود که از کم مویی رنج می برند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *