معرفی لوازم آرایشی ارگانیک
لوازم آرایشی ارگانیک
مرداد ۱۴, ۱۳۹۷
آموزش زدن رژگونه
حرفه ای رژگونه بزنید!
مرداد ۱۶, ۱۳۹۷

قلم های آرایشی برای صورت

کاربرد قلم آرایشی

قلم های آرایشی برای صورت

قلم های آرایشی برای صورت

   قلم های آرایشی که برای زدن کرم پودر، کانسیلر، رژگونه و هایلایتر مورد استفاده قرار می گیرند با یکدیگر تفاوت هایی دارند و هر کدام را برای یک محصول آرایشی می توان استفاده کرد. در ادامه انواع قلم های آرایشی مناسب برای آرایش صورت را به شما معرفی می کنیم و کاربرد آن ها را نیز به شما آموزش خواهیم داد. 
کاربرد براش فونداسیون یا کرم پودر
   این قلم برای زدن کرم پودر طراحی شده است به طوری که راحت و بی نقض باشد. موهای این براش به صورت خیلی نزدیکی بهم متصل هستند و سر آن برای استفاده راحت تر نیمه بیضی می باشد.
کاربرد براش کانسیلر
   قلمویی که موهای نرم و صافی دارد و نوک آن نسبتا تیز بوده و برای قرار دادن کانسیلر زیر چشم ها، نقاط تیره و بدرنگ پوست به کار می رود.
کاربرد براش دوتایی فیبری
   این براش ترکیبی از موی بز و فیبرهای مصنوعی است که بهترین انتخاب برای بافر کردن و ترکیب کردن رنگ ها می باشد. سر این براش صاف، دایره ای شکل و سبک است و برای زدن رژگونه پودری، مایع یا کرمی بسیار مناسب و راحت است.
کاربرد براش برنزر یا پودر
   این براش نرم، گرد و پر است و برای زدن پودر تثبیت کننده و برنزر بسیار مناسب است.
کاربرد براش پودری مینرال
   براش سنگینی که هم به صورت خیس و هم به صورت خشک قابل استفاده می باشد و به صورت اختصاصی برای پخش کردن و بافینگ پودر مینرال روی پوست مورد استفاده قرار می گیرد.
کاربرد براش بادبزنی
   براش بادبزنی برای زدن پودر تثبیت کننده، هایلایتر و پاک کردن اضافی پودرهای آرایشی روی صورت استفاده می شود.
کاربرد قلمو آرایشی رژگونه
   این قلم از فیبرهای نازک و ملایم تشکیل شده که سر آن گرد است و برای زدن رژگونه به سیب گونه و هدایت آن به سمت خط مو استفاده می شود.
کاربرد براش کانتورینگ
   این براش دو سر زاویه دار و گرد دارد. براش زاویه دار برای زدن کانتور به گونه ها استفاده شده و یکی از بهترین قلموهای آرایشی است که برای زدن هایلایتر، برنزر و یا پودر براق کننده مورد استفاده قرار می گیرد. 

قلم های آرایشی برای صورتReviewed by آرایشگاه on Aug 5Rating: 3.0قلم های آرایشی برای صورتقلم های آرایشی برای صورت دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام از آن ها برای استفاده از یک محصول آرایشی طراحی شده اند و کاربرد مخصوصی دارند. در این مقاله قلم های آرایشی برای صورت را به شما معرفی می کنیم.

قلم های آرایشی برای صورت دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام از آن ها برای استفاده از یک محصول آرایشی طراحی شده اند و کاربرد مخصوصی دارند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *