ماهک ناخن
ماهک ناخن چیست؟
بهمن ۲۳, ۱۳۹۶
شستشوی موها
آموزش شستن موها
بهمن ۲۳, ۱۳۹۶

لاک ناخن گیاهی چیست؟

لاک گیاهی

لاک ناخن گیاهی چیست؟

لاک ناخن گیاهی چیست؟

   بسیاری از لاک ناخن ها از مواد شیمایی و سمی ساخته می شوند و به طور کلی با سلامت بدن و پوست در ارتباط می باشند. همانگونه که برای مراقبت از پوست محصولات طبیعی و ارگانیک بسیاری تولید شده است، برای لاک ناخن نیز شرکت های تولید کننده و بسیاری از برندهای تولید کننده لاک ناخن اقدام به تولید لاک ناخن گیاهی و تقریبا بدون مواد سمی نموده اند. این نوع از لاک ها معمولا از روغن های طبیعی، مواد گیاهی و ارگانیک و همچنین مواد بی ضرر و غیر شیمیایی تهیه شده اند. این نوع از لاک ناخن به هیچ عنوان به ناخن یا بدن آسیب نخواهد رساند و مواد شیمیایی مانند استون، فرمالدئید ( formaldehyde ) و تولوئن ( Toluene ) که موجب ایجاد احساس خارش، آبریزش چشم و بینی، حالت تهوع و ...می گردد در ساختار این نوع از لاک ناخن وجود ندارد.
   معمولا در فرمولاسیون لاک ناخن گیاهی از روغن های طبیعی مانند روغن ویتامین E استفاده شده است که می تواند یک درمان خوب برای ناخن های خشک و شکننده باشد. وجود این روغن طبیعی در لاک گیاهی یک گزینه بسیار عالی برای تغذیه ناخن ها می باشد و موجب افزایش درخشش طبیعی ناخن خواهد شد. این نوع از لاک ها معمولا با نام های لاک ناخن گیاهی (Herbal Nail Polish)، لاک ناخن بدون سم (NONTOXIC NAIL POLISH) و لاک ناخن ارگانیک معروف هستند. 

لاک ناخن گیاهی چیست؟Reviewed by سه رخ on Feb 12Rating: 3.0لاک ناخن گیاهی چیست؟لاک ناخن گیاهی نوعی جدید از لاک است که در ساختار و فرمولاسیون خود هیچ نوع مواد شیمیایی نداشته و موجب تقویت و افزایش درخشش ناخن ها خواهد شد. در این مقاله این نوع لاک را به شما معرفی می کنیم.

لاک ناخن گیاهی نوعی جدید از لاک است که در ساختار و فرمولاسیون خود هیچ نوع مواد شیمیایی نداشته و موجب تقویت و افزایش درخشش ناخن ها خواهد شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *