آموزش راههای مراقبت از مو
راههای مراقبت از موی سر
دی ۱۹, ۱۳۹۶
ناهمواری سطح ناخن
علت موج دار شدن ناخن
دی ۱۹, ۱۳۹۶

لوازم آرایشی مک

محصولات آرایشی مک

لوازم آرایشی مک

لوازم آرایشی مک MAC

محصولات و لوازم آرایشی مک شامل موارد زیر است: 
- خط چشم مک MAC
   خط چشم مک MAC را باید با استفاده از یک قلم باریک روی چشم زد که کاری تخصصی بوده و با استفاده از آن می توان حالت زیباتری برای چشم ها ایجاد کرد. این خط چشم تیره است که با استفاده از آن می توان خطی زیبا روی چشم ها کشید.
- لایه بردار مک MAC
   این لایه بردار برای افرادی که به صورت مستمر پوست خود را لایه برداری می کنند، توصیه می شود و آسیبی به پوست های حساس نخواهد زد.
- پرایمر سایه مک MAC
   برای ماندگاری هر چه بهتر سایه چشم روی پوست، بهتر است قبل از سایه، از یک پرایمر مناسب روی چشم ها استفاده کنید. برای انجام این کار نیز پرایمر مک MAC بسیار مناسب است که زیبایی و ماندگاری آرایش را تضمین خواهد کرد. 
- رژلب  Girl About Townمک MAC
   این رژلب در بین دخترخانم های جوان بسیار پرطرفدار است و با رنگ زیبای خود چه برای خانم هایی که دارای پوست روشن هستند و چه برای افرادی که پوست سبزه دارند، توصیه می شود.
- رژگونه براق مک MAC
   هدف استفاده از رژگونه براق این است که گونه ها حالتی پر تر و جذاب تر داشته باشند. یکی از مزیت های اصلی رژگونه مک MAC نیز همین موضوع است و می توان از آن برای روی بینی نیز استفاده کرد.
- سایه چشم سرخابی مک MAC
   کمپانی مک MAC همیشه رنگ ها و طرح های جدیدی را در محصولات خود امتحان می کند، از این رو سایه سرخابی را نیز وارد بازار کرده که برای خانم هایی که در آرایش خود به دنبال طرح های شادتر هستند، بسیار مناسب بوده و چهره ای شاداب تر به فرد می بخشد.
- رژلب نود مک MAC
   این رژ لب برای افرادی که به دنبال جذاب تر نشان دادن لب های خود هستند توصیه می شود، زیرا در عین بی رنگ بودن، جلوه بسیار زیبا به لب های شما می دهد.
- مژه مصنوعی مک MAC
   مژه مصنوعی های مک در صورت درست مراقبت کردن از ان ها قابلیت استفاده چندین باره را دارد و با کمی ریمل مک MAC مژه ها حالتی طبیعی خواهند گرفت. 
- مداد طلایی مک MAC
   استفاده از مداد طلایی رنگ حالت چشم ها را جذاب و رسمی کرده و فرد را شبیه ستاره های مشهور دنیا نشان می دهد.
- مداد سفید مک MAC
   افرادی که چشم های کوچکی دارند و تمایل دارند چشم های خود را بزرگ تر نشان دهند و حتی افرادی که قصد دارند قرمزی چشم های خود را بپوشانند، می توانند از این سایه چشم که ماندگاری بسیار بالایی دارد، استفاده نمایند.
- کرم استروبینگ مک MAC
   یکی از مشکلات بسیاری از خانم ها، داشتن پوستی کدر و بی حالت است. این افراد برای حل مشکل پوست خود می توانند از کرم استروبینگ مک MAC استفاده نمایند و به سرعت نتیجه آن را مشاهده کرده و تمامی تیرگی های سطح پوست خود را از بین ببرند.
- رژلب  Ruby Woo مک MAC
   این رژلب قرمز به افرادی توصیه می شود که به دنبال رنگ قرمز خاصی بر روی لب های خود می باشند.
- کرم پودر  Studio Sculpt مک MAC
   این کرم پودر درخشش بیش از حد پوست را از بین برده و پوست را مات می کند. به علاوه برای پوشاندن لکه ها و از بین بردن خطوط چهره نیز بسیار مؤثر است.
- رژلب کرمی Chatterbox مک MAC
   این رژلب صورتی به لب ها جلوه ای طبیعی داده و برای افرادی  که رنگ های جیغ را برای آرایش نمی پسندند، بسیار مناسب است.
- پرایمر مک MAC
   پرایمر آرایش صورت را زیباتر خواهد کرد و  ماندگاری میکاپ را روی چهره را تضمین می کند و از ریختن آرایش و نامرتب شدن آن جلوگیری می کند.
- پودرمک MAC
   پودرهای مک MAC کاربردهای زیادی دارند و می توان آن ها را با رژلب ترکیب کرد و یا به شکل سایه چشم از آن ها استفاده کرد. این پیگمنت ها درخشان و براق می باشند و میکاپ را زیباتر خواهند کرد.
- برق لب Nymphette مک MAC
   برق لب مک MAC برای افرادی مناسب است که به جای رژلب های تیره ترجیح می دهند از رژلب های براق استفاده نمایند و لب های خود را بهتر نمایان سازند.

لوازم آرایشی مکReviewed by سه رخ on Jan 9Rating: 3.0لوازم آرایشی مکمک شامل انواع محصولات و لوازم آرایش است که در فروشگاه های معتبر و آرایشگاه های حرفه ای از محصولات این برند معتبر آرایشی بسیار استفاده می شود. در این مقاله محصولات آرایشی مک را به شما معرفی می کنیم.

مک شامل انواع محصولات و لوازم آرایش است که در فروشگاه های معتبر و آرایشگاه های حرفه ای از محصولات این برند معتبر آرایشی بسیار استفاده می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *