براش آرایش چشم
براش های آرایشی برای چشم
مرداد ۱۹, ۱۳۹۷
آموزش شامپو زدن موها
قوانین شامپو زدن به موها
مرداد ۱۹, ۱۳۹۷

لوازم آرایش ضد گرما برای تابستان

لوازم آرایش تابستان

لوازم آرایش ضد گرما برای تابستان

معرفی لوازم آرایش ضد گرما برای تابستان

با توجه به قرار گرفتن در گرمای فصل تابستان بسیاری از خانم ها باید دقت کنند از مواد آرایشی ضدگرما استفاغده کنند تا پوست در امان بماند و آسیبی به آن وارد نشود. در این مقاله لوازم آرایش ضدگرما برای تایستان را به شما معرفی می کنیم:
- کرم پودر ضد گرما از برند Bobbi Brown
برند بابی برون با معرفی کرم پودری که در آن  پرایمر هم وجود دارد بهترین محصول آرایشی ضدگرما را برای فصل تابستن طراحی و تولید کرده است. این محصول آرایشی با نام Bobbi Brown Primer Plus Protection SPF 50 هم از پوست در برابر نور خورشید محافظت می کند و هم ماندگاری خیلی زیادی روی پوست دارد.
- کرم پودرضد گرما Estée Lauder
این کرم پودر ماندگاری طولانی مدت و سبکی فوق العاده ای روی پوست دارد و به هیچ عنوان حالت کیکی روی پوست ایجاد نمی کند. این محصول (Double Wear Nude Water Fresh Makeup Broad Spectrum SPF 30) به هیچ عنوان منافذ پوستی رو مسدود نخواهد کرد و یکی از گزینه های بسیار خوب برای فصل تابستان است.
- فونداسیون ضدگرما Lancôme
این فونداسیون (Teint Idole Ultra Long Wear Foundation, Lancôme) دارای طیف رنگی بسیار گسترده ای بوده و تقریبا ۴۰ سایه رنگی مختلف برای انواع رنگ پوست را دارد. این کرم پودر بدون روغن بوده و بعد از استفاده پوشش خیلی خوب و مناسبی روی پوست ایجاد می کند.
- پرایمر چشم ضد گرما Fenty Beauty
در فصل تابستان با استفاده از یک پرایمر خوب (Fenty Beauty Pro Filt’r Amplifying Eye Primer) برای آرایش چشم، می توانید حتی در روزهای گرم تابستان، زیبایی آرایش چشم های خود را به مدت طولانی تری حفظ کنید و در تمام طول روز آرایشی عالی و بی عیب و نقص داشته باشید.
- خط چشم ضد گرما Chanel
خط چشم ضدآب Chanel Stylo Yeux Waterproof Long-Lasting یکی از انتخاب های بسیار خوب برای فصل تابستان است. این خط چشم دارای یک رنگ مات و مبهوت کننده است که موجب می شود آرایش چشم اسموکی و خیره کننده ای داشته باشید.
- پودر تثبیت کننده آرایش Huda Beauty
فصل تابستان بهترین زمان برای استفاده از پوردهای تثبیت کننده آرایش است. پودر تثبیت کننده آرایش Huda Beauty Easy Bake یکی از بهترین انتخاب ها در روزهای گرم تابستان است و کمک می کند تا تمام قسمت های آرایش صورت به خوبی روی پوست تثبیت و تنظیم شوند و ماندگاری آرایش را افزایش می دهند.
- هایلایتر Glossier Haloscope
برای اینکه آرایش و چهره درخششی خیره کننده و خاص داشته باشد توصیه می کنیم از انواع هایلایتر استفاده کنید. هایلایتر تابستانی Glossier Haloscope حالتی براق ملایم و برجسته ای را برای چهره ایجاد می کند و زیبایی آرایش صورت را بیشتر می کند.
- سایه چشم استیکی Chanel
این محصول آرایشی Chanel Stylo Eye Shadow یکی از بهترین انتخاب ها برای مسافرت های تابستانی است. با استفاده از این سایه چشم استیکی می توانید به راحتی و با صرف کمترین زمان آرایش چشم زیبایی داشته باشید.
- رژلب تابستانی Chanel
با استفاده از این رژلب از برند معروف شنل لب هایی مرطوب، درخشان و زیبا خواهید داشت. رژلب Rouge Coco Shine یکی از لوازم آرایشی مناسب در فصل تابستان است و رنگ نود و ملایم این رژلب، ارایش شما را کامل و زیبا خواهد کرد.

لوازم آرایش ضد گرما برای تابستانReviewed by آرایشگاه on Aug 10Rating: 2.5لوازم آرایش ضد گرما برای تابستاندر روزهای گرم تابستان خانم ها باید بیشتر از لوازم آرایشی استفاده نمایند که ضدگرما بوده و آرایش را روی صورت ثابت و ماندگار نگه دارد. در این مقاله لوازم آرایش ضد گرما برای تابستان را به شما معرفی می کنیم.

در روزهای گرم تابستان خانم ها باید بیشتر از لوازم آرایشی استفاده نمایند که ضدگرما بوده و آرایش را روی صورت ثابت و ماندگار نگه دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *