افزایش ماندگاری بوی عطر
روش های ماندگار کردن بوی عطر
مرداد ۱۷, ۱۳۹۷
کرم پودر مناسب برای تابستان
مرداد ۱۸, ۱۳۹۷

لوازم ضروری کیف لوازم آرایش

کیف لوازم آرایشی

لوازم ضروری کیف لوازم آرایش

لوازم ضروری کیف لوازم آرایش

در بین لوازم آرایشی برخی از ان ها را باید همیشه در کیف لوازم آرایش خود داشته باشد که در ادامه به شما معرفی می کنیم:
- يك پرايمر هيجان‌انگيز
زير‌سازهاي آرايشي که ما به اسم پرايمر مي‌ شناسيم يكي از وسايل ضروري كيف لوازم آرایش می باشند. پرایمرها موجب افزایش ماندگاری آرايش می شوند و پوست را شفاف خواهند کرد. 
- بیس آرایشی
«بيس» يا Base آرايشي مانند كانسيلر عمل می کند با اين تفاوت كه معمولا كانسيلر را براي چشم استفاده می کنند ولي بيس آرايش را می توان در تمام پوست صورت استفاده کرد، خط‌ هاي گونه را پر رنگ کرد، بالاي ابروها را برق انداخت.
- کانسیلر چشم
سومين وسيله‌ آرايشي كه در کیف آرایش ضروری است کانسیلر پشم است! حتی اگر خيلي خوب آرايش كنين و دور چشمات روشن نباشد انگار كاري نکرده اید! كانسيلر رو طوري انتخاب كنين كه رنگ دانه های آن سبك و روشن باشد و تا اگر لازم شد بتوانید با آن روي گونه‌ ها و بالاي ابروها را نیز روشن كنيد.
- ريمل 
داشتن يه ريمل سبك، حجم دهنده و بلند كننده‌ مژه‌ ها در کیف لوازم آرایشی بسیار ضروری است!

- كانسيلر مات كننده
كانسيلرهاي مات كننده برای پوشاندن جوش ها و لکه ها مناسب هستند. زیرا اگر از كانسيلر براق كننده استفاده كنيد به جاي اينكه توجه و تمرکز را در صورت بر روی جوش ها و لکه ها می برید.
- ليپ بالم رنگي
ليپ بالم يا مرطوب كننده‌ لب را هيچ وقت از دست ندهید چون نداشتن اين وسيله به معني خشك شدن لب‌ ها است و باور كنيد رژ لب روي هيچ لب خشك و ترك خورده‌اي قشنگ نخواهد شد. براي همين هم حتما يک مرطوب كننده‌ لب داشته باشید منتها نه بي‌ رنگ، مرطوب كننده‌ اي كه ته‌ مايه‌هاي رنگي داشته باشد و زير سازي خوبي براي رژ لب شما باشد.

- ژل‌كاري ابروها
ژل ابرو محصولی است برای آرایش ابروها که بي‌ رنگ و سبك است و می تواند به ابروها حالت زیبایی ببخشد و آن ها  را خوش حالت و رو به بالا نگه دارد.
- مداد چشم دو سر
يه مداد دو سر داخل کیف لوازم آرایش خود داشته باشید كه يه طرف آن تيره‌ باشد و طرف دیگر روشن. طرف روشن رو داخل گوشه‌ داخلي چشم بکشید  و از بخش تيره آن براي آرايش دور چشم كمك بگیرید.
- گوش پاك‌كن!
براي وقت‌ هايي كه آرايش چشم شما خراب می شود می توانید از گوش پاک کن برای تمیز کردن آن استفاده کنید. 
- رژ گونه‌ پودری
رژ گونه‌ پودري را كنار بگذارید و مدل‌ هاي كرمي را تهيه كنيد. اين مدل‌ ها زود پاك نمي‌ شوند، خوب  مي‌مانند و باعث مي‌ شوند گونه های شما سرخ و جذاب به نظر برسند.
- پودري براي صورت
براي فيكس كردن و روشن كردن پوست صورت کافی است يك پودر صورت يا فيكساتور تهيه کنید و بعد از اتمام آرايش آن را به پوست خود بزنید.
- برنز كردن با برنزر
براي فرم دادن به گونه‌ها و برجسته کردن آن ها حتما از يک برنزر مات استفاده کنید.

لوازم ضروری کیف لوازم آرایشReviewed by سه رخ on Aug 9Rating: 3.0لوازم ضروری کیف لوازم آرایشکیف لوازم آرایش محلی برای نگهداری و به همراه داشتن لوازم آرایشی در محیط کار، دانشگاه و یا مهمانی است. در این مقاله لوازم ضروری کیف لوازم آرایش را به شما معرفی می کنیم.

کیف لوازم آرایش محلی برای نگهداری و به همراه داشتن لوازم آرایشی در محیط کار، دانشگاه و یا مهمانی است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *