شامپوی آبلیمو
شستن مو با آبلیمو
دی ۱۴, ۱۳۹۶
محصولات فلورمار
کانسیلر استیکی فلورمار
دی ۱۵, ۱۳۹۶

ماسک آبرسان مو با آلوئه ورا

ماسک آلوئه ورا

ماسک آبرسان مو با آلوئه ورا

ماسک آبرسان مو با آلوئه ورا

   آلوئه‌ورا یکی از مرطوب‌ کننده‌ های طبیعی برای پوست و مو است که به صورت مستقیم نیز از آن استفاده می شود. این برگ طبیعی علاوه بر نرم کردن مو و پوست موجب آبرسانی به موها نیز خواهد شد. به همین دلیل از این برگ برای تهیه ماسک های آبرسان مو استفاده می شود. برای تهیه این ماسک مقداری آب آلوئه‌ ورا را مستقیماً به موها زده و بعد از چند دقیقه با آب شست و شو دهید. همچنین می توان چهار قاشق غذاخوری ژل آلوئه‌ورا، دو قاشق غذاخوری روغن نارگیل و سه قاشق غذاخوری ماست را با هم ترکیب کرده و مخلوط نمائید، سپس آن را به موهای خود بزنید.
   خمیر آلوئه ورا یکی دیگر از آّبرسان های مناسب برای مو است. برای تهیه‌ این خمیر، دو قاشق چای‌خوری گل ختمی خردشده و یک قاشق‌ چای‌خوری روغن زیتون را با نصف فنجان ژل آلوئه‌ورا ترکیب نمایید و سپس خمیر را به موهای خود بزنید. روش دیگر برای تهیه‌ خمیر آلوئه‌ورا، اضافه کردن دو قاشق چای‌ خوری روغن کرچک، دو قاشق چای‌ خوری پودر شنبلیله و یک قاشق چای‌خوری پودر ریحان به نصف فنجان ژل آلوئه‌وراست. تمام مواد را به‌ خوبی ترکیب کرده تا به شکل یک خمیر غلیظ حاصل شود. قبل از خواب، این ماسک را به موها زده و صبح با شامپوی ملایم موهای خود را بشویید.

ماسک آبرسان مو با آلوئه وراReviewed by سه رخ on Jan 5Rating: 3.0ماسک آبرسان مو با آلوئه وراآلوئه ورا یکی از نرم کننده های بسیار طبیعی است که موجب آبرسانی و رطوبت پوست و مو شده و مانع از ایجاد خشکی در آن ها می شود. در این مقاله شما را با نحوه تهیه این ماسک آشنا می کنیم.

آلوئه ورا یکی از نرم کننده های بسیار طبیعی است که موجب آبرسانی و رطوبت پوست و مو شده و مانع از ایجاد خشکی در آن ها می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *