معایب لیزر الکساندرایت
معایب دستگاه لیزر الکساندرایت
دی ۱۱, ۱۳۹۶
آرایشگران برتر
معروف ترین آرایشگرهای دنیا
دی ۱۱, ۱۳۹۶

ماسک آبرسان مو با آووکادو

ماسک آووکادو

ماسک آبرسان مو با آووکادو

ماسک آبرسان مو با آووکادو

   ماسک آووکادو یکی از شیوه های آبرسانی مو و درمان خشکی موها می اشد که امروزه از این میوه برای مو و پوست بسیار استفاده می شود. آووکادو جز میوه های استوایی است که در ایران تقریبا کمیاب است. برای تهیه ماسک آبرسان مو آووکادو، باید قسمت داخلی آووکادو را لِه کرده و یک‌ چهارم فنجان شیر و یک قاشق غذاخوری روغن زیتون یا روغن نارگیل را به آن اضافه کردهو کاملاً باهم مخلوط کنید. این مواد را باید به ساقه و ریشه‌ موها زده و سر خود را با کلاه مخصوص رنگ پوشانده و بعد از گذشت مدت زمان ۱۵ دقیقه موها را با آب ولرم شست و شو دهید.
  روش دیگری برای تهیه این ماسک طبیعی وجود دارد که باید چند قطره اسانس نعناع را به پوره‌  آووکادو (آووکادوی لِه‌ شده) اضافه کرده و بعد از شستن موها با شامپو، این ماسک را به موها بمالید بعد از مدت زمان  ۱۵ دقیقه موها را با آب بشویید. ماسک دیگری که به کمک آووکادو می‌توانید تهیه کنید حاصلِ ترکیب پوره‌ی آووکادو با سس مایونز می باشد. این خمیر را باید مستقیماً به ساقه و ریشه‌ های مو زده و بعد از ۲۰ دقیقه، موها را با شامپو شست و شو دهید.
   برای داشتنِ موهایی درخشان تر، مقداری روغن نارگیل را به‌ مدت زمان ۱۰ ثانیه حرارت  داده و موهای خود را با آن ماساژ دهید. باید بعد از ماساژ مدتی صبر کنید البته در این فاصله می توانید پوره‌ی آووکادو را با پوره‌ی موز ترکیب کرده تا یک خمیر حاصل شود. این خمیر را به موها زده و بعد از گذشت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه موی سر را با شامپو و آب سرد شست و شو دهید. همچنین می توان با ترکیب پوره‌ آووکادو و ماست، یک ماسک موی آبرسان مناسب تهیه کرد. قسمت داخلی آووکادو را لِه کرده و با مقداری ماست ترکیب نمایید تا یک خمیر لطیف حاصل شود. این خمیر را به صورت مستقیم به موها زده و مقداری ماساژ دهید. این ماسک را دو بار در هفته استفاده کنید تا نتیجه مطلوب بگیرید. 

ماسک آبرسان مو با آووکادوReviewed by سه رخ on Jan 1Rating: 3.0ماسک آبرسان مو با آووکادوآووکادو یکی از میوه های استوایی است که فواید بسیاری برای تقویت و آبرسانی مو و تقویت پوست دارد و یکی از بهترین ماسک آبرسان برای مو است. در این مقاله نحوه تهیه این ماسک را به شما آموزش می دهیم.

آووکادو یکی از میوه های استوایی است که فواید بسیاری برای تقویت و آبرسانی مو و تقویت پوست دارد و یکی از بهترین ماسک آبرسان برای مو است.

1 دیدگاه

  1. samira گفت:

    salam.lotfan bishtar az abresan ha matlab bezarid

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *