سن مناسب برای آبرسانی پوست
بهترین سن برای آبرسانی پوست
دی ۱۳, ۱۳۹۶
ماسک پودر کاکائو
ماسک آبرسان مو با پودر کاکائو
دی ۱۳, ۱۳۹۶

ماسک آبرسان مو با روغن کرچک

روغن کرچک

ماسک آبرسان مو با روغن کرچک

ماسک آبرسان مو با روغن کرچک

   این روغن پر خاصیت، زرد رنگ و بد بو و بد طعم می باشد که از دانه های گیاه کرچک تهیه می شود و دارای خواص بی نظیری است. روغن کرچک سرشار از آنتی اکسیدان و خواص ضد التهابی بوده که قرن هاست که برای درمان بیماری‌ ها و به عنوان دارو از آن استفاده می شود. روغن کرچک اغلب در محصولات آرایشی، صابون، دارو، روغن های ماساژ و سایر محصولات روزمره استفاده شده است. اگر به دنبال یک راه حل طبیعی برای مشکلات پوست و موی خود می باشید روغن کرچک می تواند گزینه مناسبی باشد. البته مصرف زیاد روغن کرچک در زنان باردار می‌ تواند موجب زایمان زودرس در آنها گردد. البته مصرف بیش از حد آن (مثلاً یک بطری روغن) می‌تواند کشنده باشد.
   قبلاً هم گفتیم که روغن کرچک برای درمان مشکلاتی از جمله خشکی مو تأثیر دارد و تأثیر آن شبیه نرم‌کننده‌های مو است. در واقع یکی از آبرسان های قوی برای مو است. برای استفاده از این روغن باید نوک انگشت خود را به روغن کرچک آغشته کرده و به پوست سر و موها بزنید. بعد از مدت زمان نیم ساعت سر را با شامپو شست و شو دهید.

ماسک آبرسان مو با روغن کرچکReviewed by سه رخ on Jan 3Rating: 3.0ماسک آبرسان مو با روغن کرچکروغن کرچک یکی از روغن های گیاهی و درمانی است که برای درمان بسیاری از بیماری ها و مشکلات بدن همچون خشکی موها کاربرد دارد. در این مقاله نحوه استفاده از این روغن را برای آبرسانی موها به شما آموزش می دهیم.

روغن کرچک یکی از روغن های گیاهی و درمانی است که برای درمان بسیاری از بیماری ها و مشکلات بدن همچون خشکی موها کاربرد دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *