آرایشگاه متل قو
بهترین آرایشگاه متل قو
دی ۱۰, ۱۳۹۶
کاربرد مو مشکری
کاربرد موم شکری برای اپیلاسیون
دی ۱۰, ۱۳۹۶

ماسک آبرسان مو با موز

ماسک موز

ماسک آبرسان مو با موز

ماسک آبرسان مو با موز

   موز یکی از روش‌ های طبیعی برای آبرسانی مو و درمان موهای خشک است که سرشار از پتاسیم، آنتی اکسیدان و ویتامین‌ ها بوده که تمامی این خواص، موز را به یک میوه‌ زیبایی‌ بخش تبدیل کرده اند. به کمک این میوه خوش طعم می توان یک ماسک آبرسان قوی برای موهای خشک و وز تهیه کرد. برای تهیه‌ این ماسک باید دو موزِ رسیده را با یک قاشق غذا خوری روغن نارگیل، یک قاشق غذا خوری عسل و یک قاشق غذا خوری روغن زیتون، در مخلوط‌ کن ریخته و هم بزنید تا شکل خمیری بگیرد. خمیر به دست آمده را به موهای سر خود زده و بعد از مدت زمان ۱۵ دقیقه می توان موها را با آب گرم شست.
   علاوه بر ماکس طبیعی بالا، می توان از ترکیب موز و تخم‌ مرغ نیز استفاده کرد. به این ترتیب که دو موز رسیده را کوبیده و دو عدد تخم‌مرغ و چند قطره عسل به آن اضافه نمایید. این مواد را باهم مخلوط کرده و سپس به پوست و موی سر خود بزنید و بعد از گذشت نیم ساعت موها را شامپو شست و شو دهید. تمامی مواد موجود در این ماسک ها برای نرم کردن و آبرسانی موها بسیار مؤثر بوده و نتیجه مثبتی بر روی موها دارند. 

ماسک آبرسان مو با موزReviewed by سه رخ on Dec 31Rating: 3.0ماسک آبرسان مو با موزموز یکی از میوه های خوش طعم است که در اکثر کشورها یافت می شود که به کمک آن می توان ماسک های آبرسان قوی برای موها تهیه کرد. در این مقاله شما را با نحوه تهیه این ماسک آشنا می کنیم.

موز یکی از میوه های خوش طعم است که در اکثر کشورها یافت می شود که به کمک آن می توان ماسک های آبرسان قوی برای موها تهیه کرد.

1 دیدگاه

  1. رشديه گفت:

    سلام من موهای فری دارم . از استفاده از آبرسان مو طبیعی تا به حال کمک گرفتم. مرسی این ماسک آبرسان مو هم امتحان میکنم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *