روغن کرچک
ماسک آبرسان مو با روغن کرچک
دی ۱۳, ۱۳۹۶
آموزش آرایش چشم قهوه ای
آرایش چشم قهوه ای
دی ۱۳, ۱۳۹۶

ماسک آبرسان مو با پودر کاکائو

ماسک پودر کاکائو

ماسک آبرسان مو با پودر کاکائو

ماسک آبرسان مو با پودر کاکائو

   یکی از خوشمزه ترین انواع پودر هایی که در هر آشپزخانه ای یافت می شود، پودر کاکئو است. از این پودر در تهیه انواع کیک ها و شیرینی ها استفاده شده و با شنیدن نام این پودر همه ما مزه ای شیرین خوشمزه را به یاد می آوریم. کاکائو جز موادی است که موجب آرامش اعصاب شده و جریان خون در بدن را من منظم می کند. این پودر را بسیاری از متخصصان طب سنتی به افرادی پوستی دارای جوش دارند پیشنهاد می دهند. زیرا موجب از بین رفتن جوش های صورت شده و حتی جوانی را به چهره باز می گرداند.
علاوه بر تمامی این مواد، پودر کاکائو یکی از آبرسان های بسیار قوی برای مو است که موجب لطافت و نرمی مو خواهد شد. این پودر خشکی های مو را برطرف ساخته و از ریشه های مو محافظت می کند. برای تهیه ماسک کاکائو باید عسل، سرکه‌ی سیب، پودر کاکائو و ماست را به نسبت با هم مخلطو کرده و سپس آن را به موهای خود بزنید. بعد از چند دقیقه موها را با آب و شامپو شست و شو دهید. 

ماسک آبرسان مو با پودر کاکائوReviewed by سه رخ on Jan 3Rating: 3.0ماسک آبرسان مو با پودر کاکائوپودر کاکائو موجب آرامش فرد شده و جریان خون را در بدن تسریع می بخشد، بعلاوه این پودر توانایی رفع خشکی موهای سر را داشته و بعنوان ماسک آبرسان از ان استفاده می شود. در این مقاله نحوه تهیه این ماسک را به شما آموزش می دهیم.

پودر کاکائو موجب آرامش فرد شده و جریان خون را در بدن تسریع می بخشد، بعلاوه این پودر توانایی رفع خشکی موهای سر را داشته و بعنوان ماسک آبرسان از ان استفاده می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *