ریباندینگ مو لولان
ریباندینگ کیت
دی ۲۰, ۱۳۹۶
برندهای کراتینه مو
بهترین مارک کراتینه مو
دی ۲۰, ۱۳۹۶

ماسک مرطوب کننده صورت با روغن جامد

ماسک روغن جامد

ماسک مرطوب کننده صورت با روغن جامد

ماسک مرطوب کننده صورت با روغن جامد 

   بسیاری از خانم ها در زمان قدیم هنگامی که پوستشان خشک می شداز روغن جامد برای چرب کردن پوست استفاده می کردند. چون معتقد بودند که این روغن علاوه بر چربی پوست موجب تقویت پوست نیز خواهد شد. روغن جامد بویی دارد که شاید برای هر کسی خوشایند نباشد. اگر بوی روغن را تحمل می کنید می توانید به کمک آن ماسکی مناسب برای پوست خشک خود تهیه کنید.
   پوست خود را با روغن آغشته کنید و اگر توانستید، تمام شب آن را روی پوست خود تحمل نمایید، با این شیوه پوست مرطوب می گردد. قبل از استفاده از روغن بهتر است پوست خود را با آب گرم شست و شو دهید تا تمیز شود. جهت جلوگیری از تماس روغن با تخت خواب، بسته به محل استفاده از جوراب یا دستکش نخی استفاده نمایید. استفاده از روغن جامد بیشتر برای خشکی دست و پا توصیه می شود زیرا هیچگونه عوارضی برای پوست ندارد.

ماسک مرطوب کننده صورت با روغن جامدReviewed by سه رخ on Jan 10Rating: 3.0ماسک مرطوب کننده صورت با روغن جامدروغن جامد یکی از انواع روغن های خوراکی است که برای آشپزی و پخت و پز کاربرد دارد. اما علاوه بر آشپزی برای رفع خشکی پوست نیز می توان از آن استفاده نمود. در این مقاله نحوه استفاده از روغن جامد را به شما آموزش می دهیم.

روغن جامد یکی از انواع روغن های خوراکی است که برای آشپزی و پخت و پز کاربرد دارد. اما علاوه بر آشپزی برای رفع خشکی پوست نیز می توان از آن استفاده نمود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *