کاربرد روغن خراطین
روغن خراطین
دی ۱۶, ۱۳۹۶
کانسیلر هیدرو میرکل بیو
کانسیلر بیو
دی ۱۶, ۱۳۹۶

ماسک مرطوب کننده صورت با شیر

ماسک آبرسان شیر

ماسک مرطوب کننده صورت با شیر

ماسک مرطوب کننده صورت با شیر

   بسیاری از افراد به صورت طبیعی و یا با شروع فصل سرما دچار خشکی پوست شده و از آن رنج می برند. این افراد باید به صورت مرتب از کرم های مرطوب کننده و یا ماسک های مرطوب کننده استفاده نمایند. در بسیاری از موارد استفاده از ماکس های مرطوب کننده هم موجب برطرف شدن خشکی پوست خواهد شد و هم پوست تقویت و تغذیه خواهد شد. یکی از ماسک های طبیعی که برای مرطوب کردن و آبرسانی پوست مورد استفاده قرار می گیرد ماسک شیر است.
   اگر پوستی خارشی و فلسی دارید، شیر می‌ تواند مناسب ترین گزینه باشد. شیر، به دلیل داشتن خواص ضد التهابی، یک منبع فوق‌ العاده برای تغذیه پوست بوده و پوست های خشک و خارشی را تسکین خواهد داد. برای استفاده از شیر به عنوان ماسک صورت، مقداری از آن را روی یک پارچه ریخته و به مدت ۵ دقیقه روی پوست قرار داده و سپس پوست را شست و شو دهید. این کار موجب ترمیم و تقویت پوست خواهد شد. 

ماسک مرطوب کننده صورت با شیرReviewed by سه رخ on Jan 6Rating: 3.0ماسک مرطوب کننده صورت با شیرشیر به دلیل خواص ضدالتهابی که دارد موجب ترمیم و آبرسانی پوست شده و منبعی مغذی برای تقویت پوست می باشد. در این مقاله این مرطوب کننده طبیعی را به شما آموزش می دهیم.

شیر به دلیل خواص ضدالتهابی که دارد موجب ترمیم و آبرسانی پوست شده و منبعی مغذی برای تقویت پوست می باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *