آموزش بستن منافذ باز پوست
چگونه منافد پوست را از بین ببریم؟
خرداد ۲۵, ۱۳۹۷
قیمت میکرودرم
هزینه میکرودرم
خرداد ۲۶, ۱۳۹۷

مدل آرایش دخترانه ۲۰۱۸

آرایش دخترانه 2018

مدل آرایش دخترانه ۲۰۱۸

مدل آرایش دخترانه ۲۰۱۸

بسیاری از دختر خانم های جوان برای آرایش چهره خود رنگ های لایت و ملایم را می پسندند. زیرا آرایش های غلیظ و رنگ های جیغ سن و سال هر فردی را بیشتر از میزان واقعی نشان می دهد. بسیاری از آرایشگران باتجربه ای که در آرایشگاه زنانه فعالیت می کنند انواع آرایش اروپایی را برای دختران جوان پیشنهاد می دهند که از آن طریق هم حالتی شاداب و زیبا به چهره فرد می دهند و هم اینکه سن و سال واقعی فرد را نشان می دهند. در این مطلب سعی داریم مطابق با مد روز و آرایش های سال زیباترین و شیک ترین آرایش دخترانه در سال 2018 را به شما اموزش دهیم.
- پوست درخشان با عسل
   بسیاری از آرایشگران قدیمی به خانم ها توصیه می کنند برای درخشان و شفاف شدن پوست از عسل استفاده کنند. عسل خاصیت جوانسازی و آبرسانی برای پوست را دارد و موجب رفع چین و چروک و جای زخم و اسکار در صورت می شود. 
- از بین بردن جای اسکار و جوش با سه تا ماده
   به احتمال زیاد روی پوست بسیاری از دختران جوان هنوز آثار جوش و اسکار باقی مانده و معمولا سعی دارند با استفاده از کانسیلر و پوشاننده های آرایشی ان ها را بپوشانند.  اما باید بگوییم این کار بی فایده و موقتی است. با استفاده از سیر، روغن درخت چای، روغن نارگیل، زردچوبه و لیمو می توانید برای همیشه از شر این لکه های و اسکارها خلاص شوید. 
- مراقبت از پوست چرب با چند روش عادی
   اگر پوست شما چرب است و برای آرایش کردن هر بار با مشکل مواجه می شوید،بهتر است با استفاده از شوینده های حاوی ذغال، عنبر نسا و مرطوب کننده های مناسب از پوست خود مراقبت کنید تا میزان این چربی به حد تعادل برسد!
- سفید کردن پوست و رفع تیرگی آن با ماسک خانگی
برای سفید کردن پوست بسیاری از محصولات آرایشی و مراقبت از پوست وجود دارد. اما توصیه ما این است که از مواد طبیعی و ارگانیک برای رشن و شفاف کردن پوست استفاده کنید. موادی مانند سیب زمینی و ماست برای روشن کردن پوست بسیار مناسب است.

مدل آرایش دخترانه ۲۰۱۸Reviewed by سه رخ on Jun 15Rating: 2.5مدل آرایش دخترانه ۲۰۱۸آرایش دخترانه معمولا آرایشی ملایم و زیبا است که چهره دختر خانم ها را زیباتر و جذاب تر می سازد و با توجه به مد هر سال دچار تغییراتی خواهد شد. در این مطلب مدل آرایش دخترانه ۲۰۱۸ را به شما آموزش می دهیم.

آرایش دخترانه معمولا آرایشی ملایم و زیبا است که چهره دختر خانم ها را زیباتر و جذاب تر می سازد و با توجه به مد هر سال دچار تغییراتی خواهد شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *