آموزش مدل ترکیبی بافت و شینیون مو
ویدیو بافت مو
خرداد ۳۱, ۱۳۹۷
ماسک بستن منافذ پوست
تیر ۲, ۱۳۹۷

مدل زیبا برای بستن مو

آموزش مدل موی بسته

مدل زیبا برای بستن مو

مدل زیبا برای بستن مو

   بسیاری از خانم هایی که موهای بلند دارند همیشه به دنبال مدل های زیبا برای بستن موهای خود هستند. باید بگوییم زیباترین مدل برای موهای شما مدلی است که به فرم صورت و حالت موهای شما بیاید. برای بستن موها مدل های زیادی وجود دارد که با چند بار رفتن به آرایشگاه و دیدن مدل های مختلف می توانید ایده های جالبی برای موهای خود در نظر بگیرید. حتی می توانید با قدرت خلاقیت و سلیقه ای که دارید در این مدل های تغییراتی ایجاد کرده و مدلی جدید و زیبا برای موهای خود خلق کنید. در این ویدیو مدلی بسیار زیبا و شیک را برای موها به شما پیشنهاد می دهیم. این مدل مو بیشتر برای خانم هایی با موهای بلند کاربرد دارد. البته بسیاری از خانم هایی که موهای تا روی شانه نیز دارند می توانند از این مدل و روش برای آرایش موهای خود استفاده کنند. 
   در این ویدیو ابتدا با استفاده از بابلیس موها را حالت می دهیم سپس از حالت دهنده مو برای تثبیت حالت موها استفاده می کنیم. پس از اتمام کار حال موها را در پشن سر و در قسمت پایین سر، روی گردن موها را جمع کرده و می بندین و با استفاده از انگشتان خود موها را حالت می دهیم. تمام این کارها سلیقه ای است پس سعی کنید با سلیقه و ذوق و قریحه ای که دارید موهای خود را آرایش کنید. 
مدل زیبا برای بستن موReviewed by آرایشگاه on Jun 23Rating: 2.5مدل زیبا برای بستن مومدل های زیادی برای بستن موها وجود دارد که می توانید با استفاده از مدل موهای خود و میزان حجم و قد موها از این مدل ها برای طراحی موهای خود استفاده کنید. در این ویدیو مدلی بسیار زیبا و شیک برای طراحی موها را به شما آموزش می دهیم.

مدل های زیادی برای بستن موها وجود دارد که می توانید با استفاده از مدل موهای خود و میزان حجم و قد موها از این مدل ها برای طراحی موهای خود استفاده کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *