عمل جراحی کاشت ریش و سبیل
روش انجام کاشت ریش و سبیل و بهبودی
آبان ۲۲, ۱۳۹۶
ریش و سبیل
کاشت ریش و سبیل
آبان ۲۳, ۱۳۹۶

مدل موی نامزدی

مدل موی عروس

مدل موی نامزدی

مدل موی نامزدی

   برای مراسم نامزدی بسیاری از آرایشگران در آرایشگاه ابتدا مدل و سلیقه عروس را مد نظر قرار می دهند. در مرحله بعد به فرم چهره، مدل لباس، پرپشتی و کم پشتی موها و بلندی یا کوتاهی موها توجه می شود. معمولاً برای دختر خانم هایی که موهای بلند دارند از شینیون های باز و نیمه باز استفاده می شود. زیرا با این مدل ها حالت دخترانه چهره عروس بیشتر حفظ می شود و به علاوه تغییر آنچنانی در چهره عروس ایجاد نمی شود. برای عروس خانم هایی که موهای کوتاه دارند معمولا از تزئینات حلقه گل و یا مروارید های پراکنده در مو استفاده می شود تا حالت کوتاهی موها جذاب به نظر برسد. 
   سلیقه و مدل انتخابی عروس برای مدل موها در شب نامزدی اهمیت دارد اما اینکه مدل انتخابی چگونه بر روی موها اجرا شود به مهارت آرایشگر بستگی دارد. آرایشگران معمولا به دختران جوانی که موهای خود را تا بحال رنگ نکرده اند توصیه می کنند برای مراسم نامزدی موهای خود را رنگ نکنند و با رنگ طبیعی موهای خود را آرایش کنند. زیرا در میزان جذابیت و دخترانه جلوه دادن چهره عروس بسیار مؤثر است. 

مدل موی نامزدیReviewed by سه رخ on Nov 13Rating: 3.0مدل موی نامزدیمدل موهای عروس برای شب نامزدی معمولا شینیون های بازو نیمه باز است، اگر موها عروس کوتاه باشد از تل های گل طبیعی استفاده می شود. در این مقاله مدل موی عروس برای شب نامزدی را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

مدل موهای عروس برای شب نامزدی معمولا شینیون های بازو نیمه باز است، اگر موها عروس کوتاه باشد از تل های گل طبیعی استفاده می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *