آموزش آمبره مو
ویدیو آموزش آمبره
خرداد ۲۸, ۱۳۹۷
آموزش اکستنشن مو
ویدیو اکستنشن مو
خرداد ۳۰, ۱۳۹۷

ویدیو مدل مو‌ نامزدی

مدل موی زیبای نامزدی

ویدیو مدل مو‌ نامزدی

ویدیو مدل مو‌ نامزدی

   بسیاری از دختران جوان برای اینکه در روز نامزدی خود موهایی زیبا داشته باشند ساعت ها وقت در طول روز صرف می کنند تا مدل های مختلف مو و شینیون های مختلف را ببینند و بتوانند تصمیم درست بگیرند. در بسیاری از موارد هم به نتیجه واحد نمی رسند. اما توصیه مجموعه سه رخ به دختر خانم هایی که چند روزی بیشتر تا مراسم نامزدیشان زمان ندارند این است که سعی کنند از مدل های ساده و زیبا برای موها خود استفاده کنند.
   مدل هایی که موها باز باشند بسیار زیباتر و جذاب تر است. فقط کافی است با استفاده از بیگودی یا بابلیس موهای خود را پیچ و تاب دهید و با استفاده از یک روبان زیبا موها را دیزاین کنید. استفاده از شینیون های شلوغ و کار شده چهره شما را از حالت دخترانه و زیبا خارج می سازد. بهتر است تغییرات اصلی را برای شب عروسی امتحان کنید. شب نامزدی هر چه چهره ای دخترانه تر داشته باشید به نفع شما است. برای دیدن مدل زیبای مو برای جشن نامزدی می توانید ویدیو زیر را مشاهده کنید. 

ویدیو مدل مو‌ نامزدیReviewed by آرایشگاه on Jun 19Rating: 3.0ویدیو مدل مو‌ نامزدیبرای جشن نامزدی مدل موهای زیادی وجود دارد که عروس خانم ها می توانند طبق سلیقه خود از ان ها استفاده کنند و موهای خود را آرایش نمایند. در این ویدیو مدلی زیبا برای موها در جشن نامزدی به شما آموزش می دهیم.

برای جشن نامزدی مدل موهای زیادی وجود دارد که عروس خانم ها می توانند طبق سلیقه خود از ان ها استفاده کنند و موهای خود را آرایش نمایند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *