حجیم کردن لب ها با آرایش
آموزش درشت کردن لب ها با آرایش
اسفند ۳, ۱۳۹۶
آموزش مدل گربه‌ای مو
اسفند ۳, ۱۳۹۶

مدل مو کوتاه

مدل مو کوتاه

مدل مو کوتاه

   امروزه بسیاری ازخانم ها و دختران جوان گرایش خاصی به سمت مول موهای کوتاه و بعضاً مدل های مو پسرانه دارند. البته بسیاری از خانم ها با استفاده از رنگ و تکنیک های رنگ مو مدل های جذابی با این موهای کوتاه برای خود ایجاد می کنند. مدل موهای کوتاه و به اصطلاح پسرانه بسیار پرطرفدار است. افرادی که موهای خود را کوتاه می کنند باید با شیوه های خاص در طول روز موهای خود را مرتب و زیبا نگه دارند تا بین صورت و مدل مو ارتباط منطقی و تناسبی منظم برقرار باشد.
   در این ویدیو مدل موی کوتاه را به شما آموزش می دهیم تا به کمک آن بتوانید موها و حتی چهره خود را زیباتر و جذاب تر کنید. در این ویدیو موهای کوتاه را به کمک دستگاه اتو مو به حالتی زیبا و جذاب تبدیل می کنیم که بسیار پرطرفدار نیز می باشد. برای آموزش های بیشتر از صفحه اصلی سایت ما دیدن کنید.

مدل مو کوتاهReviewed by سه رخ on Feb 22Rating: 3.0مدل مو کوتاهموهای کوتاه برای اینکه زیباتر دیده شوند نیاز به مراقبت و رسیدگی دارند و باید مدام حالت آن ها را با سشوار و یا سایر محصولات حالت دهنده تثبیت نمایید. در این ویدیو مدل موی کوتاه را به شما آموزش می دهیم.

موهای کوتاه برای اینکه زیباتر دیده شوند نیاز به مراقبت و رسیدگی دارند و باید مدام حالت آن ها را با سشوار و یا سایر محصولات حالت دهنده تثبیت نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *