ژل ریباندینگ مو
ریباندینگ ژل
دی ۱۸, ۱۳۹۶
محصولات آرایشی مک
برند آرایشی مک
دی ۱۸, ۱۳۹۶

مراقبتهای بعد از لیزر موهای زائد

لیزر موی زائد

مراقبتهای بعد از لیزر موهای زائد

مراقبتهای بعد از لیزر موهای زائد

۱- از کرم‌ های ضد آفتاب برای پوست استفاده کنید. بعد از انجا لیزر تمام مناطق تحت درمان با لیزر را باید با مقدار زیادی از کرم‌ های ضد آفتاب پوشش دهید زیرا پوستی که با لیزر تحت درمان است ممکن است به تیره شدن حساس باشد، این موضوع به خصوص برای افرادی که پوست حساس یا تیره دارند، صدق می‌کند.
۲- حتماً بعد از درمان، از کرم یا یخ یا هر چیزی که منطقه لیزر شده را سرد و بی‌حس می‌کند، استفاده نمایید تا درد آن را به حداقل برسانید. البته پزشک قطعاً این کار را به شما یادآوری خواهد کرد.
۳– امکان بروز ضایعاتی شبیه به جوش وجود دارد که ممکن است جای آن باقی بماند البته احتمال آن بسیار کم است. در صورتی که عوارض لیزر موهای زائد را مشاهده کردید، بلافاصله با پزشک خود تماس گرفته و از ایشان مشورت بگیرید.
۴– یک هفته بعد از درمان، حتما پوست خود را اسکراب کنید. با این کار ریزش موهای زائد سریع‌ تر شده و پوست نرم و صاف خواهد شد. البته اگر پوست لیزر شده دارای سوزش و خارش باشد، از اسکراب پوست خودداری کنید.

مراقبتهای بعد از لیزر موهای زائدReviewed by سه رخ on Jan 8Rating: 3.0مراقبتهای بعد از لیزر موهای زائدبعد از انجام لیزر جهت از بین بردن موهای زائد باید مراقبت هایی را جهت کاهش عوارض لیزر بر روی پوست انجام دهید. در این مقاله مراقبت های بعد از انجام لیزر را به شما آموزش می دهیم.

بعد از انجام لیزر جهت از بین بردن موهای زائد باید مراقبت هایی را جهت کاهش عوارض لیزر بر روی پوست انجام دهید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *