آموزش آرایش چشم قهوه ای
آرایش چشم قهوه ای
دی ۱۳, ۱۳۹۶
آرایش و زیبایی
زیبایی خود را بیشتر کنید
دی ۱۳, ۱۳۹۶

مراقبت زیبایی مو

مراقبت زیبایی مو-آرایش مو

مراقبت زیبایی مو

مراقبت زیبایی مو :

زیبایی مو همیشه وابسته به سلامت و شادابی موهاست . برای همین واجب است که از مو هایتان بسیار مراقبت کنید. در این مقاله قصد داریم چند نکته جهت مراقبت زیبایی مو را به شما عزیزان آموزش دهیم .

  • استفاده کردن از رنگ مو و محصولات مشابه را محدود کنید.

بهتر است هروقت که نیاز به رنگ کردن موها دارید، این کار را انجام بدهید. نه هر زمانی که هوس کردید . استفاده کردن از موادی مانند دکلره و محصولات مشابه باعث آسیب های شدید تری می شوند. به رنگ موی طبیعی خودتون افتخار کنید، این بهترین راه برای کاهش استفاده از این محصولات آرایشی است.

  • استفاده زیاد از محصولات آرایشی موها را متوقف کنید.

استفاده نابجا از محصولات آرایشی مثل رنگ مو باعث می شود که اسکالپ مو آسیب دیده و موهای شما زیر سنگینی این محصولات خیلی مصنوعی دیده می شوند.

  • قبل از خواب مو هاتان را شانه کنید.

نگهداری های قبل از خواب برای مو باید شامل شانه کردن موها باشد . از برس و یا شانه ی دنده درشت برای باز کردن گره ی مو هاتون استفاده کنید. مو هاتون را از ریشه به سمت انتها چند بار شانه کنید. این کار باعث میشود که گیسوان شما شکل بهتری بگیرند و نیز چربی طبیعی سر بر روی موها پخش شود و موهای سالم تر با ظاهری بهتر داشته باشید.

  • جهت سلامتی مو از گیره های مو ی پارچه ای در طول شب استفاده کنید.

کش های پلاستیکی باعث میشود ریشه و ساقه ی موهاتون در طول شب آسیب ببیند. اگر ترجیح می دید که در هنگام خواب مو هاتون را بالای سرتون جمع کنید، حتما از کش های پارچه ای استفاده کنید. قبل از رفتن به رختخواب موهاتون رو با گیره بالای سرتون جمع کرده و از کش های پارچه ای که موهاتون رو نگه داره استفاده کنید.

  • برای داشتن موی زیبا از رویه ی بالشت با جنس ابریشمی استفاده کنید.

تماس مو هاتون با رویه های پارچه ای باعث ایجاد اصطکاک در مو ها میشود و به گیسوان تون آسیب می زند . برای اجتناب از موخوره از رویه های ابریشمی استفاده کنید و یا موهاتون رو تو یک شال ابریشمی قبل از خواب جمع کنید.

  • بیدار شدن با موهای آشفته اصلا جالب نیست.

موهاتون رو با استفاده از کلاه های خواب محفوظ نگه دارید. این کلاه ها باعث میشه موها کمتر حرکت کنند و حالت شون رو از دست ندن و شما وقتی از خواب بیدار می شید، گره های کمتری تو موهاتون داشته باشید.

مراقبت زیبایی موReviewed by ویتامینه مو on Jan 3Rating: 4.0مراقبت زیبایی مومراقبت زیبایی مو از موارد پر مصرف زیبایی مو است . در این مقاله به آموزش مراقبت زیبایی مو میرسیم .

از زیبایی های هر انسان داشتن موهای سالم است .آموزش ما برای داشتن موهای سالم و زیبا را بپذیرید .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *