بهترین میکاپ شب یلدا
میکاپ شب یلدا
آذر ۲۶, ۱۳۹۶
موم شکری
موم شکری برای اپیلاسیون
آذر ۲۷, ۱۳۹۶

مزایای دستگاه لیزر دیود

فواید لیزر دایود

مزایای دستگاه لیزر دایود

مزایای دستگاه لیزر دیود

   دستگاه لیزر دیود یکی از جدیدترین دستگاه های لیزر موهای زائد است که طول موجی بیشتر از سایر دستگاه های لیزر دارد که بلند‌تر بودن طول موج اشعه لیزر موجب نفوذ بیشتر اشعه در پوست شده و برای ایمن ماندن پوست بسیار مناسب است و آسیبی به بافت ها و زنگدانه های پوست نخواهد زد. با استفاده از این دستگاه می‌توان نواحی بزرگی از پوست را در هر بار لیزر کردن، پوشش داد به همین دلیل تعداد جلسات کوتاه تر می شود. ریکاوری پس از رفع موهای زائد با این دستگاه بسیار سریع انجام می گیرد.
   این دستگاه دارای یک طول موج ثابت نیست به داین معنی که می‌توان طول موج دستگاه را با توجه به نیاز هر بیمار و متناسب با میزان و حجم مو تغییر داد. این دستگاه یکی از مناسب ترین انواع دستگاه برای رفع موهای زائد در افرادی است که پوست تیره‌ رنگ دارند. بعلاوه میزان آسیب به لایه‌ی اپیدرمیس پوست با استفاده از این دستگاه بسیار کمتر می باشد.

مزایای دستگاه لیزر دیودReviewed by سه رخ on Dec 18Rating: 3.0مزایای دستگاه لیزر دیوددستگاه لیزر دیود دستگاهی جدید برای رفع موهای زائد بدن است که طول موج بیشتری داشته و نواحی بزرگتری را پوشش می دهد. در این مقاله مزایای این دستگاه را بررسی می کنیم.

دستگاه لیزر دیود دستگاهی جدید برای رفع موهای زائد بدن است که طول موج بیشتری داشته و نواحی بزرگتری را پوشش می دهد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *