تبلیغ آرایشگاه
تبلیغات آرایشگاه شیراز
دی ۱۱, ۱۳۹۶
ماسک آووکادو
ماسک آبرسان مو با آووکادو
دی ۱۱, ۱۳۹۶

معایب دستگاه لیزر الکساندرایت

معایب لیزر الکساندرایت

معایب دستگاه لیزر الکساندرایت

معایب دستگاه لیزر الکساندرایت

   دستگاه لیزر الکساندرایت یک دستگاه لیزر برای رفع موهای زائد است. این دستگاه مانند ساید دستگاه ها علاوه بر این که فوایدی دارد ممکن است عوارضی نیز داشته باشد. تمامیم روش ها و تکنیک های زیبایی و درمانی در کنار فواید و مزایایی که دارند ممکن است عوارض جانبی خفیف نیز داشته باشند که در بیشتر مواقع قابل کنترل می باشند. در مطالب پیشین گفتیم که این دستگاه برای پوست های روشن و سبزه بسیار مناسب می باشند. اما در مقابلدستگاه لیزر الکساندرایت برای افرادی که  پوست‌ بسیار تیره دارند اصلا مناسب و قابل استفاده نیست. بنابراین افرادی که پوست تیره دارند باید از دستگاه های دیگری برای رفع موهای زائد استفاده کنند.
   اشعه‌ی لیزر این دستگاه می‌تواند موجب تغییراتی در رنگدانه‌ های پوستی شود. زیرا اشعه آن بسیار قوی بوده و به دلیل تمرکز در  ناحیه مورد نظر امکان ایجاد این تغییر وجود دارد. به علت بالا بودن تناوب اشعه لیزر، ممکن است رفع موهای زائد با این دستگاه بیشتر از دستگاه‌ های دیگر دردناک باشد. البته برای کنترل و آرام کردن این نوع درد از ژل های مخصوص و کمپرس یخ می توان استفاده کرد. 

معایب دستگاه لیزر الکساندرایتReviewed by سه رخ on Jan 1Rating: 3.0معایب دستگاه لیزر الکساندرایتدستگاه لیزر الکساندرایت علاوه بر فوایدی که دارد دارای معایبی است که خطرناک نبوده و قابل کنترل هستند. در این مقاله معایب این دستگاه را بررسی می کنیم.

دستگاه لیزر الکساندرایت برای لیزرموهای زائد علاوه بر فوایدی که دارد دارای معایبی است که خطرناک نبوده و قابل کنترل هستند.

1 دیدگاه

  1. پگاه ش. گفت:

    چه جالب من شنیده بودم بهترین دستگاه لیزر برای رفع موهای زائد ، دستگاه الکساندریت است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *