مدل های آرایش برای خانم های محجبه
آموزش آرایش برای خانم های محجبه
اسفند ۱۲, ۱۳۹۶
مدل طراحی ناخن
مدل طراحی ناخن برای عید نوروز
اسفند ۲۵, ۱۳۹۶

موج دار کردن مو با اتو

موی موجدار با اتوی مو

موج دار کردن مو با اتو

موج دار کردن مو با اتو

   بسیاری از خانم هایی که موهای لخت و صاف دارند به شدت علاقه دارند موهای خود را فر و یا حداقل موج دار کنند. حتی بسیاری از آن ها به سراغ روش های فر کردن مو با مواد شیمیایی می روند که موجب آسیب رسانی به کوتیکول مو می شود. در این مقاله ما سعی داریم شیوه ای آسان و ساده را برای موجدار کردن موها به شما آموزش دهیم. یکی از این روش های استفاده از اسپری نمک دریایی برای موج دار کردن مو است که در مطالب پیشین به صورت کامل توضیح داده ایم.
   اما در این ویدیو نحوه موج دار کردن موها با استفاده از انوی مو را به شما اموزش می دهیم. روش کار بسیار ساده است. ابتدا موهای خود را به چند دسته تقسیم بندی کنید و هر دسته را جداگانه به صورت معمولی ببافید. سپس با استفاده از اتوی مو هر دسته بافت را اتو بکشید. وقتی اتو کشی تمامی دسته های بافت مو به اتمام رسید، بافت ها را یکی یکی باز کنید. مشاهده خواهید کرد موهای شما به زیباترین شکل ممکن موج دار شده است. سپس می توانید با استفاده از  اسپری های تثبیت کننده، حالت مو را فیکس کنید. برای آموزش بیشتر ویدیو زیر را مشاهده فرمایید. 

موج دار کردن مو با اتوReviewed by سه رخ on Mar 7Rating: 3.0موج دار کردن مو با اتوموهای صاف و لخت را می توان با استفاده از روش بافت و سپس اتوی مو به راحتی موج دار و فر کرد. در این ویدیو این روش را به شما آموزش می دهیم.

موهای صاف و لخت را می توان با استفاده از روش بافت و سپس اتوی مو به راحتی موج دار و فر کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *