مهم ترین تاثیر ماسک صورت
تاثیر ماسک صورت
خرداد ۲۱, ۱۳۹۶
بهترین مدل های تاچ ابرو
انواع تاچ ابرو
خرداد ۲۱, ۱۳۹۶

تفاوت میکروپیگمنتیشن با تاتو

تفاوت میکروپیگمنتیشن با تاتو

میکروپیگمنتیشن و تاتو

تفاوت میکروپیگمنتیشن با تاتو

   اولین تفاوت روش تاتو و میکروپیگمنتیشن در دستگاه میکروپیگمنتیشن می باشد. دستگاه های به کار رفته در این روش نوین به گونه ای است که هیچگونه ارتباطی بین اجزای ثابت و اجزای قابل تعویض و یکبار مصرف وجود ندارد که در واقع یک تضمین قوی بر سلامت این روش از نظر عدم انتقال بیماری از فردی به فرد دیگر می باشد.
   از مهمترین عوامل تعیین کننده کیفیت میکروپیگمنتیشن، سوزن آن می باشد. دستگاه میکروپیگمنتیشن دارای یک کارتریج بوده که یمبار مصرف است و در واقع جایگزین سوزن های یکبار مصرف در دستگاه های قدیمی تاتو می باشد. سیستم کارتریج کاملاً بسته بوده و عدم‌برگشت خون و انتقال ترشحات از فردی به فرد دیگر را تضمین می کند. سوزن های موجود در  این کارتریج های استاندارد تیز هستند و کاشت رنگدانه ها در پوست را با حداقل ترین تخریب بافت پوست انجام میدهند.

توصیه میشود دستگاه های میکروپیگمنتیشن که در آرایشگاه و سالن های زیبایی مورد استفاده قرار میگیرد در فضایی جداگانه و حدالامکان در اتاق جدا نگهداری شود.

مطالب مرتبط:
میکروپیگمنتیشن چیست؟
اهمیت رنگ در روش میکروپیگمنتیشن
پیگمنتر یا اجرا کننده میکروپیگمنتیشن

 

 

تفاوت میکروپیگمنتیشن با تاتوReviewed by سه رخ on Jun 11Rating: 4.5تفاوت میکروپیگمنتیشن با تاتودر این مقاله تفاوت های روش نوین میکروپیگمنتیشن را با تاتو بررسی کرده و دستگاه میکروپیگمنتیشن را در تضمین سلامت فرد هنگام استفاده مورد بررسی قرار میدهیم.

2 دیدگاه ها

  1. رسا مهدوی گفت:

    مقاله خوبی بود . من فکر میکردم تاتو و میکروپیگمنتیشن یکیه.

  2. حسین پور.م. گفت:

    عالی بود مرسی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *