شینیون عروس هلندی
مدل موی عروس هلندی
اردیبهشت ۲۵, ۱۳۹۷
لوازم مانیکور ناخن
معرفی لوازم مانیکور ناخن
اردیبهشت ۲۵, ۱۳۹۷

چگونه ناخنکار حرفه ای شویم؟

فرآیند ناخن کار شدن

چگونه ناخنکار حرفه ای شویم؟

چگونه ناخنکار حرفه ای شویم؟

   امروزه در بسیاری از آرایشگاه های زنانه خدمات مخصوصی برای زیباتر شدن ناخن ها ارائه می شود که معمولا مشتریان بسیار زیادی هم دارد. به افرادی که این خدمات را به شما ارائه می دهند ناخن کار گفته می شود. ناخن کار شخصی است که دوره های تخصصی کاشت و مراقبت از ناخن را به صورت تخصصی آموزش دیده و کاملاً حرفه ای خدماتی با کیفیت را به شما عزیزان ارائه می دهد. بسیاری از خانم ها بعد از مراجعه به ناخنکار برای بهره مندی از خدمات ناخن، به این شغل علاقه مند می شوند و تمایل دار ند که ناخنکار شوند. در این مطلب ما به شما آموزش می دهیم چگونه یک ناخنکار حرفه ای شوید. قبل از هر چیزی شما باید ناخن و ساختار آن را به صورت کامل بشناسید:
- آشنایی با شکل کلی ناخن و قسمت های مختلف آن
ناخن ها از پروتئینی به نام کراتین ساخته شده اند و در ناحیه کوچکی از نوک انگشتان دست و پا رشد می کنند. شما به عنوان یک ناخن کار باید تما قسمت های مربوط به آناتومی ناخن را به درستی بشناسید تا بتوانید خدمات مناسبی را به مشتریان خود ارائه دهید.
- آناتومی ناخن
ناحیه سفید رنگ بالای ناخن که با رشد کردن ناخن ها از انگشت بیرون می آید را معمولا لبه آزاد ناخن (free edge) می نامند.
قسمت مرکز ناخن که معمولا رنگ آن با لبه آزاد ناخن متفاوت است و به انگشت نیز چسبیده است را صفحه ناخن (nail plate) می نامند.
پایین ترین قسمت ناخن که معمولا رنگ سفید و حالت هلالی دارد را ماهک ناخن (lunula) می نامند و آن هم به دلیل شباهت این قسمت از ناخن به هلال ماه است.
به پوست نازک و ظریفی که روی ماهک ناخن وجود دارد کوتیکول (cuticle) می گویند. کوتیوکل در برابر آلودگی و عفونت از ناخن محافظت می نماید.
- آشنایی کامل ابزار مانیکور و پدیکور ناخن
برای تبدیل شدن به یک ناخن کار حرفه ای قبل از آموزش های تخصصی باید با ابزارها و وسایل اولیه برای مانیکور و پدیکور ناخن آشنا شوید و سپس بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهید. 
- آموزش روش صحیح سوهان کشیدن ناخن
سوهان کشیدن ناخن ها یکی از اصلی ترین کارهایی است که باید با اصول آن آشنا شوید و این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. ناخنکار های باتجربه می دانند یک ناخن را چگونه سوهان بکشند  که آسیبی به سطح خوارد نگردد. 
- راهنمای انتخاب فرم مناسب برای ناخن ها
امروزه مدل های بسیار متنوعی برای شکل دادن به ناخن ها وجود دارد و انتخاب مدل ناخن به سلیقه افراد بستگی دارد. شما به عنوان یک ناخن کار ابتدا باید مدل های مختلف ناخن را بشناسید، چگونگی شکل دادن به ناخن را آموزش ببینید و پس از نظرسنجی از مشتریان خود، بهترین و مورد پسندترین شکل ناخن را برای آن ها ایجاد کنید.
- آموزش لاک زدن به ناخن ها با روش درست و اصولی
لاک ناخن یکی از مواردی است که نقش بسیار مهمی در افزایش زیبایی دست ها دارد. گزینه های مختلف و رنگارنگی برای انتخاب لاک ناخن وجود دارد که می توانید متناسب با موقعیت، استایل و ... یک رنگ خاص و زیبا را برای خود انتخاب کنید. پس از انتخاب رنگ مورد نظر لازم است تا لاک ناخن را بسیار دقیق و حرفه ای روی ناخن ها بزنید. برای اینکه ناخن ها بعد از لاک زدن زیبا و تمیز باشند لازم است به چند نکته مهم توجه داشته باشید. تمامی ناخنکار اصول صحیح لاک زدن را در دوره های تخصصی آموزش می بینند و ناخن مشتریان خود را به زیبایی لاک زده و طراحی می کنند. 
- چگونه کاشت ناخن انجام دهیم؟
یک ناخن کار برای اینکه بتواند خدمات بهتر و بیشتری به مشتریان خود ارائه دهد باید با روش های مختلف کاشت ناخن را بشناسد. کاشت ناخن یکی از کارهای تخصصی ناخنکاران است که باید در رابطه با آن آموزش های لازم را ببینید. اما در حالت کلی می توانید با نحوه کاشت ناخن، ابزارها و وسایل مورد نیاز کاشت ناخن، مدل های مختلف کاشت ناخن و ... آشنا شوید.

چگونه ناخنکار حرفه ای شویم؟Reviewed by سه رخ on May 15Rating: 2.5چگونه ناخنکار حرفه ای شویم؟ناخن کار شدن یکی از حرفه های آرایشی است که امروزه بازار داغی در ارایشگاه های زنانه دارد و بسیاری از خانم ها دوره های آموزشی آن را طی می کنند. در این مطلب فرآیند ناخن کار شدن را به شما آموزش می دهیم.

ناخن کار شدن یکی از حرفه های آرایشی است که امروزه بازار داغی در ارایشگاه های زنانه دارد و بسیاری از خانم ها دوره های آموزشی آن را طی می کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *