براق کردن مو با شامپو
براق کردن مو با شامپو(قسمت۱)
بهمن ۲۸, ۱۳۹۵
فرمول رنگ مو قهوه ای فندقی
رنگ مو قهوه ای فندقی
بهمن ۲۹, ۱۳۹۵

نوشیدنی برای سلامتی و لاغری

نوشیدنی برای سلامتی و لاغری

نوشیدنی برای سلامتی و لاغری

نوشیدنی برای سلامتی و لاغری

با خوردن  این نوشیدنی ها انرژی مورد نیاز بدن را تامین نموده و سبب حفظ سلامت و لاغری  بدنتان  میشوند.

چای نعنا

چای نعنا دارای اثر آرام بخش بوده و به غیر از داشتن اثر مثبت روی سیستم اعصاب باعث هضم غذا و جلوگیری از نفخ شکم می شود. یک فنجان از آن در طی روز می تواند بر روی بدن شما اثر اعجاب انگیزی داشته باشد.

چای سبز

یک فنجان چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان است. این چای می تواند سموم بدن را از بین برده  و سرعت سوخت و ساز بدن را افزایش دهد. برای بهبود عملکرد کبد نیز بسیار موثر است که این خاصیت به علت وجود نوعی آنتی اکسیدان خاص است.

چای زنجبیل

چای زنجبیل  بدن را تغذیه و ذهن را آرام می کند. همچنین در هضم غذا بسیار موثر است. نوشیدن یک فنجان از آن هر شب سبب از بین بردن استرس و حفظ سلامت بدن می شود.

آب کلم

این نوشیدنی شاید جذابیت زیادی نداشته باشد اما منبع بسیار خوبی  از ویتامین ث و اسید آمینه هاست.فقط  نوشیدن یک لیوان از آن  در طی روز می تواند  باعث جلوگیری از مشکلات روده  وجلوگیری از پیشرفت تومورها شود.

آب سیب

آب سیب تازه حاوی مقادیر زیادی آنتی اکسیدان و مواد مغذی برای پاک کردن کبد و کلیه هاست. اگر روزانه از آن مصرف نمائید بدنتان از شما بسیار تشکر خواهد کرد.

آب لیمو

آب لیمو یکی از ساده ترین و ارزان ترین سم زداها به حساب می آید. یک لیوان آبلیمو در صبح و شب به سوخت و ساز، از بین بردن سموم و  تقویت سیستم ایمنی بدنتان کمک می کند.

آب آلوئه ورا

احتمالا در مورد فواید آلوئه ورا زیاد شنیده اید. اما شاید ندانید که آب این گیاه بسیار مفید است. یک لیوان در روز می تواند برای سلامت دستگاه گوارش و درمان التهابات مختلف مفید باشد.

آب هویج

آب هویج تازه بسیار خوشمزه بوده  و جزء بهترین و محبوب ترین نوشیدنی هاست که برای سم زدایی بدن نیز بسیار موثر است. این نوشیدنی غنی از ویتامین ، آنتی اکسیدان  و مواد معدنی بوده که به طرق مختلف به بدن کمک می کند.

آب چغندر

این نوشیدنی مانند آلوئه ورا و آب هویج  خوشمزه نیست  اما تنها چند لیوان از آن در طول هفته به بازسازی فرایند های کبدی، کاهش کلسترول بد و فشار خون کمک می کند. فقط می توانید چند قطعه از آنرا در آبمیوه گیری ریخته  و مواد مغذی لازم را از  طریق  نوشیدنش به بدنتان برسانید.

آب آناناس

آنزیم های موجود در آناناس به از بین بردن سموم بدن  کمک کرده و ویتامین ث و ب به بدن می رساند. مطمئن شوید که آب میوه ای که مصرف می کنید تازه باشد. بهتر است که آب میوه را گرفته و تازه مصرف نمائید.

نوشیدنی برای سلامتی و لاغریReviewed by Mehdi Alaeddini on Feb 17Rating:

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *