خرید لوازم آرایش
چگونه لوازم آرایش بخریم
مرداد ۱۰, ۱۳۹۷
معرفی برند آرایشی اسنس
برند آرایشی اسنس
مرداد ۱۰, ۱۳۹۷

نکات رنگ مو

رنگ مو

نکات رنگ مو

نکات رنگ مو

خانم هایی که تا به حال موهای خود را رنگ نکرده اند و تصمیم گرفته اند برای اولین بار موهای خود را رنگ کنند باید قبل از انجام این کار نکاتی را برای حفظ سلامت و زیبایی موهای خود مدنظر قرار دهند. در این مطلب این نکات را به شما آموزش خواهیم داد: 
اگر تا بحال موهای خود رنگ نکرده اید، نتیجه کار برای اولین بار می تواند بسیار جذاب داشته باشد. برای اینکه نتیگجه خوبی از اولین تجربه رنگ مو کسب کنید متخصصان رنگ مو، کری هیل، سفیر رنگ مو در L'Oréal پاریس، و تریسی کانینگهام، مشاور خلاق Redken برای رنگ، راهنمایی های شخصی خود را برای رنگ کردن موها در  اختیاتر شما عزیزان قرار داده اند تا شما بتوانید در اولین تجربه رنگ کردن موها راضی و جذاب باشید:

  1. قبل از رزرو وقت برای رنگ کردن موهایتان ، یک قرار مشاوره ۱۵ دقیقه ای رزرو کنید. مهم است که در مورد رنگی که میخواهید انتخاب کنید با رنگ کار و آرایشگر خود صحبت کنید.  با توجه به بسیاری از عوامل مختلف، رنگ کردن مو می تواند تا یک ساعت هم زمان ببرد. هیل می گوید ایده خوبی است که قبل از رنگ کردن مو با رنگ کارتان ملاقات کنید، با این کار شما می توانید هم بر روی ظاهر و هم بر روی سایه و تکنیکی که برای رنگ موها استفاده می شود، تصمیم گیری کنید.
  2. از فضای مجازی Instagram برای تحقیق در مورد رنگ کار حرفه ای استفاده کنید. اکثر آرایشگران صفحات Instagram دارند و با دیدن عکس از قبل و بعد کارشان میتوانید رنگ کار مناسب خود را انتخاب کنید. هیل پیشنهاد می کند کمی تحقیق انجام دهید تا ببیند رنگ کار شما چه چیزی را با چه کیفیتی انجام داده است، که اگر شما مطمئن نیستید چه چیزی می خواهید، عکس کارها میتواند برای شما الهام بخش باشد.
  3. عکس هایی از آنچه می خواهید را بیابید. هیل می گوید که لازم است تا تصاویری از ظاهری که می خواهید را پیدا کنید. به این ترتیب اگر اولین بار است که شما میخواهید موهایتان را رنگ کنید و با اصطلاحات رنگی نا آشنا هستید، عکس از رنگ و مدل های انتخابیتان را جمع آوری کنید تا آرایشگر بتواند به شما بگوید که چه چیزی برای رنگ مورد نظر شما لازم است و نتیجه چه مقدار شبیه و متناسب با آن خواهد بود.
  4. به یاد داشته یاشید اگر مطمئن نباشید چه رنگی میخواهید در نهایت ممکن است از رنگ موی خود خوشتان نیاید چون شما نتیجه را به طور کامل به آرایشگر خود سپرده اید به همین دلیل است که هیل می گوید مهم این است که بدانید چه چیزی دوست دارید و سپس سبکی که که فکر می کنید برای شما و رنگ پوست شما مناسب است را انتخاب کنید و با رنگ کار خود در میان بگذارید.
  5. یک روز قبل از اینکه موهای خود را رنگ کنید تمام رشته های موی خود را به ماسک مو آغشته کنید این کار موی شما را هیدراته کرده و آن را برای فرایند رنگ کردن آماده میکند هیل پیشنهاد میکند مدت زمان کافی برای اینکار بگذارید تا مطمئن شوید موهایتان واقعا مرطوب است.
  6. پس از رنگ ، اگر میخواهید رنگ موهایتان را حفظ و تثبیت کنید، باید شامپو و نرم کننده ی خود را تغییر دهید. اگر قبلا هرگز موهایتان را رنگ نکرده اید، احتمالا از محصولات مناسب رنگ مو نیز استفاده نکرده اید پس اطمینان حاصل کنید که شامپو و نرم کننده ی شما برای موهای رنگ شده ساخته شده است.
  7. برای حفظ رنگ مو خود، از موهای خود در برابر نور خورشید محافظت کنید . کلاه، روسری و اسپری های محافظتی UV میتواند به شما کمک کند. هیل پیشنهاد می کند که شما هر کاری که باید انجام دهید تا رنگ مو خود را به خوبی نگه دارید. در غیر این صورت، رنگ مویتان می تواند کسل کننده و کدر و بسیار سریعتر از آن چه به طور طبیعی باید ، محو شود.
  8. شما همچنین باید قبل از رفتن به استخر موهای خود را از آب شیرین از آب اقیانوس یا استخر محافظت کنید. آب نمک موهایتان را خشک و شکننده می کند و کلر می تواند موی بور و بلوند را نابود کند یا باعث شود موی بلوندتان به مویی به رنگ سبز تبدیل شود. هیل پیشنهاد می کند که اگر موهایتان را قبل از شنا بپوشانید آن را در برابر این صدمات محافظت خواهید کرد. 
نکات رنگ موReviewed by آرایشگاه on Aug 1Rating: 3.0نکات رنگ موبرای رنگ کردن موها مخصوصا برای بار اول باید از محصولات محافظت کننده قوی و تثبیت کننده های مناسب استفاده کنید تا اولین تجربه شما از رنگ کردن موها به یادماندنی شود. در این مقاله نکات رنگ مو قبل از رنگ کردن موها را به شما آموزش می دهیم.

برای رنگ کردن موها مخصوصا برای بار اول باید از محصولات محافظت کننده قوی و تثبیت کننده های مناسب استفاده کنید تا اولین تجربه شما از رنگ کردن موها به یادماندنی شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *