آموزش ریمو ژلیش با آستون
ریمو ژلیش با آستون
اسفند ۲۶, ۱۳۹۶
انواع مدل های موی بلند
مدل مو بلند عید نوروز
اسفند ۲۶, ۱۳۹۶

پاکسازی پوست برای عید نوروز با کمپرس گرم

لایه برداری پوست با کمپرس گرم

پاکسازی پوست برای عید نوروز با کمپرس گرم

پاکسازی پوست برای عید نوروز با کمپرس گرم

   بسیاری از خانم هایی که دارای پوست خشک و حساس دارند با انجام بخور اذیت می‌شوند و عملاً نمی توانند از این روش برای پاکسازی پوست استفاده نمایند. برای این دسته از افراد روش كمپرس گرم را پیشنهاد می کنیم. باید مانند مراحل اولیه بخور، آب را به‌ همراه بابونه یا زنجبیل جوشانده و بگذارید كمی سرد شود. سپس آن را از صافی رد کنید و حوله تمیزی را به آن آغشته نمایید.
   حال این حوله را به مدت 10 دقیقه روی پوست خود قرار دهید. توصیه می کنیم حوله مخصوصی را برای این كار در نظر بگیرید و جای دو چشم را در آن سوراخ كنید تا چشم‌ ها، مژه‌ ها و ابروها دچار آسیب دیدگی نشوند. پس از اتمام كمپرس نیز صورت را با آب سرد بشوید دهید و بعد از آن از كرم مرطوب كننده استفاده نمایید تا پوست دچار خشکی نشود.

پاکسازی پوست برای عید نوروز با کمپرس گرمReviewed by سه رخ on Mar 17Rating: 3.0پاکسازی پوست برای عید نوروز با کمپرس گرمکمپرس گرم یکی از شیوه های پاکسازی و لایه برداری پوست برای افرادی است که پوستی خشک و حساس دارند و نمیتوانند از روش بخور استفاده کنند. در این مقاله این روش را به شما آموزش می دهیم.

کمپرس گرم یکی از شیوه های پاکسازی و لایه برداری پوست برای افرادی است که پوستی خشک و حساس دارند و نمیتوانند از روش بخور استفاده کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *