روشن کردن موی صورت
دکلره کردن موهای صورت
اسفند ۲۲, ۱۳۹۶
بهترین رنگ ابرو برای موهای مشکی
رنگ ابرو موهای مشکی
اسفند ۲۲, ۱۳۹۶

پاک کردن رنگ مو

ریمو رنگ مو

پاک کردن رنگ مو

پاک کردن رنگ مو

   برای بسیاری از خانم ها پیش امده که از رنگ مویی که انجام داده اند راضی نبوده و قصد پاک کردن آن را داشته اند. در ارایشگاه معمولا روش دکلره و روشن کردن و یا روش دکوپاژ مو پیشنهاد می شود. اما در این مقاله ما سه روش جدید را به شما عزیزان معرفی می کنیم:
روش اول:
   برای پاک کردن رنگ موی تیره می توان از پودر لباسشویی استفاده کرد و در صورت استفاده 5 بار از این ماده شوینده موها به رنگ بولند کثیف تغییر رنگ خواهند داد. دقت کنید که از پودرهای شوینده ساده استفاده کنید نه از مواد شویننده مانند سفید کننده! برای استفاده از پودر لباسشویی ابتدا باید موها را خیس کنید سپس با یک قاشق غذاخوری مواد شوینده، موها را کاملا شست و شو دهید و مواظب باشید تا کف ایجاد شده وارد چشم، گوش و دهان نشود. ریشه های مو زودتر از دنباله های مو روشن می شوند پس دقت کنید تا رنگ موها یکنواخت شود. 
روش دوم:
   اکثر رنگ ها در برابر مواد قلیایی مانند صابون و شامپو به مدت طولانی مقاومت می کنند و بهتر است برای از بین بردن رنگ از سرکه به ویژه سرکه سیب استفاده کنید. به این صورت که مقداری سرکه را با کمی روغن به طور مثال روغن زیتون مخلوط کنید سپس موها را با این مخلوط بشویید. پس از آن موها را با صابون تا زمانی که دیگر رنگی از آن ها خارج نشود، شسته و دوبار موها را با سرکه شستشو دهید. در نهایت موها را آبکشی کنید و دوباره با صابون بشویید و پس از بررسی در صورتی که نیاز بود دوباره همین فرآیند را انجام دهید. 
روش سوم:
   با استفاده از شامپو مخصوص شوره سر و جوش شیرین می توان موها را روشن تر کرد. شامپو و جوش شیرین را با هم مخلوط کنید و در صورت لزوم چند دفعه موها را با این مخلوط شستشو دهید. در صورتی که جوش شیرین در دسترس شما نبود تنها از شامپو شوره سر استفاده کنید. این روش برای از بین بردن رنگ بخصوص رنگ های موقتی بسیار موثر است. زیرا شامپو شوره سر دارای فرمولاسیون بسیار قوی بوده و بدون آسیب به مو، رنگدانه های مو را روشن تر می کند.

پاک کردن رنگ موReviewed by سه رخ on Mar 13Rating: 3.0پاک کردن رنگ موبرای پاک کردن رنگ مو علاوه بر روش های شیمیایی مانند دکوپاژ و دکلره روش های طبیعی و گیاهی نیز وجود دارد که موها را روشن می کند. در این مقاله این روش ها را به شما آموزش می دهیم.

برای پاک کردن رنگ مو علاوه بر روش های شیمیایی مانند دکوپاژ و دکلره روش های طبیعی و گیاهی نیز وجود دارد که موها را روشن می کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *