عوارض اکستنشن
عوارض اکستنشن مو
آبان ۲۱, ۱۳۹۶
ریزش مو با اکستنشن
آیا اکستنشن موجب ریزش مو می شود؟
آبان ۲۲, ۱۳۹۶

پنکک سنگی سوپر سامر کیک

پنکک سوپر سامر کیک

پنکک سنگی سوپر سامر کیک

پنکک سنگی سوپر سامر کیک

   پنکک سنگی سامر کیک یکی از محصولات آرایشی است که دارای پوشش بالا بوده و صاف کننده پوست است. جهت استفاده از پنکک سنگی بهتر است از پد آرایشی نمدار استفاده کنید و برای پوست های خشک قبل از آرایش باید پوست را با یک مرطوب کننده آماده کرد. این محصول با قدرت پوشانندگی بالایی که دارد پوست صورت را کاملاً صاف و بدون عیب نشان خواهد داد. این پنکک را آرایشگران برای گریم های سنگین استفاده می کنند. این پنکیک به دلیل ایجاد پوشش بالا برای پوست تقریباً منافذ پوست را مسدود کرده و مانع از نفس کشیدن پوست خواهد شد. اما در عوض چهره ای یک دست برای فرد ایجاد کرده و تمامی عیوب و مشکلات پوستی را به صورت کامل می پوشاند. 
   برای استفاده از این پنکک باید پد پنکک را خیس و نمدار کرده و سپس به آرامی با پد روی پنکیک ضربه بزنید تا پد کاملا به مواد پنکیک آغشته گردد. سپس به همان صورت ضربه ای روی صورت ضربه بزنید تا پوشش دلخواه و یک دست مورد نظر ایجاد گردد. 

پنکک سنگی سوپر سامر کیکReviewed by سه رخ on Nov 12Rating: 3.0پنکک سنگی سوپر سامر کیکپنکک سنگی سوپر سامر کیک یکی از محصولات آرایشی است که موجب پوشانندگی و یکدست شدن سطح پوست می گردد. در این مقاله شما را با این پنکک آشنا می کنیم.

پنکک سنگی سوپر سامر کیک یکی از محصولات آرایشی است که موجب پوشانندگی و یکدست شدن سطح پوست می گردد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *