کاربرد مو مشکری
کاربرد موم شکری برای اپیلاسیون
دی ۱۰, ۱۳۹۶
کم پودر برای پوست گندمی
بهترین رنگ کرم پودر برای پوست گندمی
دی ۱۰, ۱۳۹۶

باور غلط در مورد پوست چرب

مهم ترین باور غلط در مورد پوست چرب

باور غلط در مورد پوست چرب

باور غلط در مورد پوست چرب

  •  برنامه غذایی تان هیچ تاثیری روی تولید روغن ندارد
    با اینکه هیچ رابطه مشخصی بین برنامه غذایی سرشار از چربی و تولید اضافی روغن وجود ندارد، مصرف شکر و قند ممکن است در چرب شدن پوست نقش داشته باشد. یک برنامه غذایی سرشار از قند باعث چرب شدن پوست در همه افراد نمی شود.اما برخی افراد خاص، بیشتر به قند موجود در برنامه غذایی شان حساس هستند.
  •  اگر پوستتان چرب است مرطوب کننده استفاده نکنید
    بسیاری از مردم بر این باورند که مرطوب کننده، وضعیت پوست چربشان را بدتر می کند، اما چنین نیست و حقیقت ندارد.افرادی که اجازه می دهند سطح پوستشان خشک شود، با تولید بیشتر روغن توسط پوستشان برای جبران این خشکی مواجه میشوند. به دنبال مرطوب کننده ای باشید که برچسب ضد جوش خورده باشد.
  •   استفاده از ضد آفتاب، چربی پوست را بدتر می کند
    ضد آفتاب برای پیشگیری از سرطان پوست بسیار مهم است و باید همیشه بخشی از روتین مراقبت از پوست باشد. افرادی که نگران هستند ضد آفتاب های سنگین، مشکل پوستشان را تشدید کند باید به دنبال ضد آفتابی باشند که مخصوص صورت های حساس به جوش ساخته شده باشد.
  •   زیر نور آفتاب قرار گرفتن، چربی پوست را بهبود می بخشد
    پوستی که در اثر قرار گرفتن در معرض نور خورشید خشک شود به مرور شروع به تشدید تولید روغن بیش از حد مورد نیاز می کند. بعلاوه قرار گرفتن پوست در برابر خورشید، بدون حفاظت، بسیار خطرناک است. تمام افراد با هر نوع جنس پوستی باید در برابر نور خورشید از ضد آفتاب استفاده کنند تا از تاثیرات اشعه های مضر آن در امان باشند.
  •  محصولات مخصوص پوست حاوی الکل مصرف کنید تا روغن را از روی پوستت ببرند
    استفاده از محصولات پوست حاوی الکل، چربی را از روی پوستتان پاک می کند، اما در دراز مدت باعث بهبود سلامت پوستتان نخواهد شد. در این حالت، لایه بالایی پوستتان به شدت خشک خواهد شد، بنابراین به پوستتان علامت خواهد داد که روغن بیشتری تولید کند تا این خشکی را جبران کند.
  •  استفاده از محصولاتی که بر پایه روغن ساخته شده اند، پوست چرب را درمان می کند
    برخی توصیه می کنند برای تمیز کردن چربی از روی پوست، روش هایی مانند تمیز کردن با روغن زیتون یا محصولاتی که بر پایه روغن ساخته شده اند، موثر است. استفاده از محصولات پوستی چرب برای پوستی که خودش چرب است تنها باعث گرفتگی منافذ پوست و بدتر شدن وضعیت آن می شود.
  •  هر روز لایه برداری کنید تا چربی پوستتان بهبود یابد
    لایه برداری روزانه از پوست، هیچ منفعتی برای آن ندارد. بیشتر متخصصان توصیه می کنند به تاثیر لایه برداری روی پوستتان دقت کنید و اگر لایه برداری مرتب باعث تحریک یا قرمزی پوستتان می شود بین دوره های لایه برداری فاصله بیاندازید.
  •  برای پوست چرب هیچ کاری نمی توانید بکنید
    با اینکه برخی از انواع خاص پوست ممکن است همیشه تمایل به تولید روغن اضافی داشته باشند، راه های اثبات شده ای برای پیشگیری از چرب شدن پوست و تمیز ماندن آن وجود دارد. متخصصان پوست توصیه می کنند کسانی که پوستی چرب دارند.برای شروع از عنبرسائل موضعی به عنوان تونر استفاده کنند. اگر مشکل جدی تر بود و می خواستید بهتر به پوستتان رسیدگی کنید بهتر است ابتدا با یک متخصص پوست مشورت کنید. متخصصان پوست می توانند داروهایی تجویز کنند که با مصرف آنها میزان تولید روغن کاهش یابد.
باور غلط در مورد پوست چربReviewed by سه رخ on Dec 31Rating: 3.0باور غلط در مورد پوست چرببا اینکه هیچ رابطه مشخصی بین برنامه غذایی سرشار از چربی و تولید اضافی روغن وجود ندارد، مصرف شکر و قند ممکن است در چرب شدن پوست نقش داشته باشد

با اینکه هیچ رابطه مشخصی بین برنامه غذایی سرشار از چربی و تولید اضافی روغن وجود ندارد، مصرف شکر و قند ممکن است در چرب شدن پوست نقش داشته باشد

1 دیدگاه

  1. parastoo گفت:

    من پوستم آرایشم رو میخوره و خیلی جذب میکنه تورو خدا بگید چیکار کنم ؟؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *