روغن خراطین اصل
قیمت روغن خراطین
دی ۲۴, ۱۳۹۶
آموزش تهیه روغن خراطین
طرز تهیه روغن خراطین
دی ۲۴, ۱۳۹۶

پوشاندن گودی چشم با کانسیلر

کاربرد کانسیلر برای گودی چشم

پوشاندن گودی چشم با کانسیلر

پوشاندن گودی چشم با کانسیلر

   افرادی که دارای گودی و تیرگی های زیر چشم هستند جهت محو کردن آن ها نیاز به یک کانسیلر قوی دارند که رنگ هلویی داشته باشد. رنگ‌ های زرد آلویی گرم برای پوشاندن تیرگی‌ های کم‌ رنگ‌ تر یا قرمز تر مناسب می باشند. البته باید آن را به مقدار کم و بیشتر در نقاطی که واقعا رنگ متفاوتی دارند، استفاده کرد و لایه نازکی از آن را بر روی پوست زد تا بعد از گذشت چند ساعت ترک نخورد، زیرا این حالت نیز موجب خسته دیده شدن چشم ها می‌شود.
   برای رفع تیرگی های زیر چشم به دو نوع کانسیلر نیاز دارید: یک کانسیلر بازتاب‌ دهنده نور و کانسیلر رنگ پوست. کانسیلر رنگ پوست را باید قبل از نوع اول به کل حلقه زیر چشم زده و کانسیلر براق را فقط به زیر بخش پف کرده چشم بزنید تا حالت براق آن همه چیز را روشن‌ تر نشان دهد. البته رفع سیاهی دور چشم با ترفندهای آرایشی انواع و اقسام مختلفی دارد که بسته به نوع سیاهی و پف‌ کردگی زیر چشم و رنگ پوست افراد با یکدیگر متفاوت می باشد اما اصول کلی انجام آن یکسان است. اما به طور کلی کانسیلر ها برای رفع تیرگی و پف های زیر چشم مناسب ترین نوع زیر ساز پوست می باشند که در آرایشگاه نیز برای میکاپ ها و گریم های خاص از آن ها استفاده می شود. 

پوشاندن گودی چشم با کانسیلرReviewed by سه رخ on Jan 14Rating: 3.0پوشاندن گودی چشم با کانسیلربرای رفع گودی و تیرگی های زیر چشم می توان از انواع کانسیلر استفاده کرد زیرا هم بافتی سبک دارند و هم زیرساز مناسبی برای پوست می باشند. در این مقاله نحوه رفع گودی چشم با کانسیلر را به شما اموزش می دهیم.

برای رفع گودی و تیرگی های زیر چشم می توان از انواع کانسیلر استفاده کرد زیرا هم بافتی سبک دارند و هم زیرساز مناسبی برای پوست می باشند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *