مدل موی عروس
مدل موی نامزدی
آبان ۲۲, ۱۳۹۶
طراحی ناخن مخصوص شب یلدا
آبان ۲۳, ۱۳۹۶

کاشت ریش و سبیل

ریش و سبیل

کاشت ریش و سبیل

کاشت ریش و سبیل

   بعضی از آقایان در ناحیه صورت خود موهای کمتری داشته و نمی توانند ریش و سبیل مرتبی در چهره خود داشته باشند. این دسته از آقایان می توانند با کاشت ریش و سبیل چهره ای جذاب تر و شیک تر برای خود خلق کنند. جراحی پیوند موی صورت یکی از روش هایی است که در آن  بخشی از نواحی صورت آقایان که موی نازک یا کم‌ پشتی دارند، ترمیم می گردد. از این روش بیشتر در ناحیه‌ خط ریش بزی و سبیل استفاده می شود، اما می‌توان روی سایر نواحی ریش، خط ریش و گونه‌ ها نیز این روش را پیاده کرد. یکی از پرکاربردترین عوامل پیوند موی صورت پنهان کردن زخم‌ های آکنه و انواع دیگر اسکارهای صورت است. بسیاری از آقایان به کمک ریش و سبیل خود عیوب صورت را پوشانده و یا آثار آن را در ظاهر چهره کمتر می کنند.
   از دست رفتن موهای صورت ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد. از دلایل آن می‌توان به ژنتیک، حذف موهای زائد با لیزر، الکترولیز، جراحی، سوختگی یا آسیب‌ دیدگی اشاره کرد. هدف از انجام این عمل جراحی می‌تواند پر کردن جزئی یا پوشش نازک یک ناحیه‌ کوچک بوده و یا بازسازی کامل ریش کامل یا ریش بزی باشد. جراحی پیوند موی صورت می‌تواند در نواحی‌ از صورت که هیچ گونه تار مویی در آن وجود ندارد و همینطور نواجی که رشد مو در آن‌ ها کم شده و نیاز به پرپشت شدن دارد،‌ انجام گردد.
تعداد گرافت‌ های مورد نیاز برای این عمل می‌تواند متفاوت باشد، اما میانگین تعداد گرافت‌ ها به شرح زیر است:
۵۰۰-٣۵۰ گرافت برای سبیل، ٧۰۰-۶۰۰ گرافت برای ریش بزی پر و کامل، ٢۵۰-٢۰۰ گرافت برای هر کدام از خط ریش‌ها و ٧۰۰-٣۰۰ گرافت برای ریش روی هر کدام از گونه‌ها. هر چند بسیار کم اما این امکان وجود دارد برخی از بیماران برای رسیدن به حجم و تراکم دلخواه‌ خود نیاز به یک جراحی دوم برای کاشت گرافت‌های اضافه‌ هم داشته باشند.
  دقیقاً مانند جراحی پیوند موی سر، موهای اهدایی برای کاشته شدن روی صورت، از پشت و یا دو طرف سر استخراج می گردند. اما اینکه از کدام ناحیه برای برداشت مو استفاده شود، بستگی به میزان مطابقت ویژگی‌ های مو با موهای صورت دارد؛ گاهی اوقات موهای پشت سر هماهنگی بیشتری داشته و گاهی هم مو های طرفین سر مناسب کاشت روی پوست صورت هستند. بعد از انجام پیوند، موها دائمی بوده و معمولاً مانند موهای صورت با بافت مشابه و سایر ویژگی‌ ها رشد خواهند کرد. به علاوه، موهای پیوند شده را می توان مانند موهای طبیعی صورت تراشیده و اصلاح نمایید.

 

کاشت ریش و سبیلReviewed by سه رخ on Nov 14Rating: 3.0کاشت ریش و سبیلکاشت ریش و سبیل یکی از روش های کاشت مو است که آقایان می توانند در نواحی خط ریش و سبیل خود از آن استفاده کرده و حتی عیوب صورت خود را بپوشانند. در این مقاله شما را با کاشت ریش و سبیل آشنا می کنیم.

کاشت ریش و سبیل یکی از روش های کاشت مو است که آقایان می توانند در نواحی خط ریش و سبیل خود از آن استفاده کرده و حتی عیوب صورت خود را بپوشانند.

1 دیدگاه

  1. حمیدرضا گفت:

    چقدر جالبه که سایت شما در این زمینه اطلاعات گذاشته خیلی خوشم اومد.من میخوام این کار رو انجام بدم چون رشد موهای صورتم خیلی کم هستش.پزشکم توی جلسات مشاوره به من گفتن که شبیه کاشت مو اما به نسبت ساده تر هستش و نتیجه عالی هم داره.به آقایونی که مشکل مشابه من رو دارن توصیه میکنم با پزشک مشورت کنن و این روش رو انجام بدن.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *