ماسک آلوئه ورا
ماسک آبرسان مو با آلوئه ورا
دی ۱۵, ۱۳۹۶
ماسک عسل
ماسک آبرسان مو با عسل
دی ۱۵, ۱۳۹۶

کانسیلر استیکی فلورمار

محصولات فلورمار

کانسیلر استیکی فلورمار

کانسیلر استیکی فلورمار

   فلورمار در سال 1970 در شهر میلان ایتالیا فعالیت خود را آغاز کرده و لوازم آرایشی این برند در سال های اولیه تولید به کشور ترکیه صادر می شد و این شروع تازه برای 40 سال تجربه و افتخار آفرینی این برند بود. Flormar با افزایش محبوبیت به ویژه با لاک های ناخن در بین بانوان ترکیهای، اقدام به تولید محصولات دیگر آرایشی همچون انواع پنکک ،کرم پودر و رژ گونه کرد. کیفیت و مرغوبیت مواد اولیه همواره شعار کمپانی پر طرفدار فلورمار می باشد. امروزه برند فلورمار با ظرفیت تولید 7 میلیون محصول در کارخانه های مستقر در ترکیه در ماه و صادرات به  بیش از80 کشور یکی از برندهای پیشتاز در تولید و صادرات محصولات آرایشی می باشد.
   کانسیلر جامد فلورمار دارای ساختاری فاقد چربی بوده که به راحتی نواقص و عیوب پوست را پوشانده و ظاهری نرم و لطیف به پوست خواهد بخشید. این محصول دارای فرمولاسیونی بسیار سبک بوده و حس تازگی را بر روی پوست ایجاد می نماید. این کانسیلر علاوه بر کاربرد زیرسازی در آرایش صورت، به عنوان بیس سایه نیز قابل استفاده است و موجب افزایش ماندگاری و قدرت رنگ سایه خواهد شد. کانسلیر جامد فلورمار ضد چروک بوده و از ایجاد زودهنگام چین و چروک بر روی پوست جلوگیری خواهد کرد. این محصول دارای رنگ بندی بسیار متنوعی می باشد و برای افرادی که به دنبال یک کانسلیر کاملا سبک برای پوشش لکه های تیره صورت خود هستند، بسیار مناسب است.

کانسیلر استیکی فلورمارReviewed by سه رخ on Jan 5Rating: 3.0کانسیلر استیکی فلورمارکانسیلر استیکی فلورمار یکی از بهترین محصولات این شرکت است که بافتی سبک داشته و فاقد چربی است و عیوب صورت را می پوشاند. در این مقاله این محصول را به شما معرفی می کنیم.

کانسیلر استیکی فلورمار یکی از بهترین محصولات آرایشی این شرکت است که بافتی سبک داشته و فاقد چربی است و عیوب صورت را می پوشاند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *