مهماریت علائم عفونت قارچ ناخن
علائم قارچ ناخن
شهریور ۳۱, ۱۳۹۶
بهترین ماسک تقویتی مو
ماسک تقویتی مو – قسمت اول
مهر ۱, ۱۳۹۶

اصول مراقبت از موهای کراتینه شده (قسمت اول)

محافظت از موهای کراتینه

اصول مراقبت از موهای کراتینه شده (قسمت اول)

اصول مراقبت از موهای کراتینه شده (قسمت اول)

زمانی که موهای خود را با روش کراتینه صاف و لخت کرده و درمان می کنید باید اصول مراقبت از موها را بدانید. زیرا بعد از استفاده از مواد شیمیایی جهت کراتیه کردن مو ، بافت مو دستخوش تغییراتی شده و برای شستشو و آرایش نیاز به دقت بیشتری داشته و باید با روش های خاص از موها محافظت کرد. این روش ها و اصول سخت نیس اما نیازمند دقت و حوصله شما است. بسیاری از آرایشگران متعهد در آرایشگاه بعد از انجام کراتینه موها به مشتری های خود نحوه محافظت از موها را آموزش می دهند. در این مقاله قسمت اول اصول مراقبت از موهای کراتینه شده را به شما آموزش می دهیم.

کار زیاد روی موها !

روی موهایی که کراتینه شده است نباید زیاد کار شود و یا مواد شیمیایی را به مدت طولانی روی مو نگه داشت. استفاده از محصولات لخت کردن مو در خانه راحت تر و کم هزینه تر است اما این مواد به راحتی موجب آسیب رسانی به موها می شوند. اگر بین دو بار استفاده کردن از مواد ب ه اندازه کافی صبر نکنید در واقع خطر آسیب رسانی به موها را افزایش داده اید. توجه داشته باشید استفاده ی مداوم از مواد کراتینه روی موها در نهایت موجب آسیب دیدن موها، شکسته شدن حتی ریزش مو می شود.

خودتان از مواد شیمیایی استفاده نکنید!
انجام کراتینه در آرایشگاه تقریبا پر هزینه تر از انجام آن در منزل است. اما شاید با این کار فکر کنید تمام پول خود را برای محافظت از موها هزینه می کنید اما این هزینه ها ارزش زمانی را که برای زدن مواد شیمیایی صرف می کنید دارد.البته انتخاب آرایشگاه مناسب برای انجام کراتینه موها کار ساده ای نیست. اما زمانی که آرایشگاه و آرایشگر مناسب را یافتید حالا علاوه بر انجام کراتینه موها می توانید در مورد مراقبت موهای خود نیز از او کمک بگیرید. انجام کراتینه در منزل علاوه بر زمان بر بودن مشکلات دیگری دارد. ممکن است با مواد شیمیایی موهای خود را نیز سوزانده و به تارهای سالم موی خود آسیب وارد کنید.

اتو کشیدن موهای کراتینه شده!
نحوه استفاده از اتوی مو یا بابلیس مو بسیار ساده و راحت است اما اگر روزانه از ان ها استفاده کنید موجب خشکی و آسیب رسین به موها می شود. وسایل حرارتی را نباید روزانه و مداوم استفاده نمود. زیرا آسیبی که به موها وارد می سازند قابل درمان و ترمیم نیست. داغی وسایل حرارتی موجب سوختن موها به ویژه انتهای مو می شود. در آرایشگاه در کراتینه فقط برای صاف کردن موها از اتوی مو استفاده می کنند. اما بعد از انجام آن دیگر نیازی به اتوی مو نیست. زیرا موادی که جهت انجام کراتینه استفاده می شود قدرت صاف و لخت نگه داشتن موها را دارد.

 

ادامه مطلب...

اصول مراقبت از موهای کراتینه شده (قسمت اول)Reviewed by سه رخ on Sep 23Rating: 3.0اصول مراقبت از موهای کراتینه شده (قسمت اول)موهای کراتینه شده نیاز به مراقبت های خاصی دارد که در آرایشگاه آن ها را به شما آموزش می دهند. در این مقاله قسمت اول اصول مراقبت از موهای کراتینه شده را به شما آموزش می دهیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *