مراقبت از اکستنشن مو
نحوه شستن اکستنشن مو
تیر ۳, ۱۳۹۷
کرم لایه بردار
کرم لایه بردار چیست؟
تیر ۴, ۱۳۹۷

کراتینه مو مردان

کراتینه کردن موی آقایان

کراتینه مو مردان

کراتینه مو مردان

   کراتینه کردن فقط برای خانم ها نیست بلکه آقایان نیز می توانند از این شیوه برای احیا و صاف کردن موهای خود استفاده کنند. آقایانی که موهای فر دارند و یا موهای آن ها در اثر قرار گرفتن زیاد در معرض آفتاب آسیب دیده شده است از این شیوه برای احیای موها استفاده می کنند. البته بیشتر  آقایان از این روش به هدف صاف کردن موها استفاده می کنند. آقایان اغلب موهای کوتاهی دارند و برای انجام کراتینه به مواد زیادی نیاز نیست. چون آقایان کمتر پیش می آید که موهای خود را رنگ کنند میزان آسیب دیدگی موهایشان زیاد نیست به همین دلیل به ماد کراتینه بسیار قوی نیازی ندارند.

   میزان قیمت کراتینه مو برای آقایان ارزان تر از خانم ها است زیرا هم حجم و قد موها و هم میزان آسیب دیدگی موها کمتر است به همین دلیل موادی با تأثیرگذاری نرمال و میزان کمتر نسبت به موهای خانم ها نیاز است. انجام کراتینه برای آقایان مدت زمان کمتری نیاز دارد زیرا موها کوتاه تر از خانم ها است. موهای آقایان با کراتینه صاف و خوش حالت خواهد شد. خدمات کراتینه در آرایشگاه مردانه توسط آرایشگران مجرب انجام می شود. 

کراتینه مو مردانReviewed by آرایشگاه on Jun 25Rating: 3.0کراتینه مو مردانکراتینه موی مردان یکی از خدمات پر طرفدار آرایشی در آرایشگاه مردانه است که بیشتر برای صاف کردن موهای فر و حالت دار کاربرد دارد. در این مقاله کراتینه موی مردان را بررسی می کنیم.

کراتینه موی مردان یکی از خدمات پر طرفدار آرایشی در آرایشگاه مردانه است که بیشتر برای صاف کردن موهای فر و حالت دار کاربرد دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *